Jump to content

Vad för yrken har GTAsajtarna i framtiden?


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ERROLS_TRUMMA - Jag tror de flesta kommer skriva något negativt och jag kan för tillfället inte se något annat framför mig än en alkoholist som lever på A-kassa, men nu talar vi ändå in i framtiden, så vad kan han bli? Truckförare?

Sådär kommer inte min framtid att se ut ska du veta!

Jag vill bli rörmokare, kyltekniker eller så vill jag starta ett företag inom MC-industrin. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu verkar ju folk ha tagit den här tråden väldigt fel. Det är ingen "Kicken gissar jobb, ni svarar om det var rätt"-tråd som Kicken har skapat.

Just nu sitter ni ju bara och svarar på kickens långa lista och svarar om han hade rätt eller fel.

Ah, jag ville få ut mig det på ett eller annat sätt, men visste inte hur jag skulle skriva det. Det har onekligen blivit så, alldeles för mycket, vilket är tråkigt och förstör tråden en del. Börja göra listor. Oavsett om det är 1 eller 10 personer! Jag skulle uppskatta det :confused:

Bara för att jag är snel&klad hest idag så svarar jag väl på era.

Festfixare var oväntat..

Uhm, varför blir jag det? :>

Det känns som du är en 'partygirl'. En som verkligen kan det här med fester. Men det är ännu en gång bara en uppfattning jag fått av allt du skrivit på sajten, precis som med alla andra.

okej jag skoja, du missade mig med olwhäst-längder, men vart fan har du fått en sån uppfattning ifrån?

Nja, det var nog mer något som du skulle passa som. Nu vet jag ju att du inte kommer bli det eller ens någonting i närheten, men din stil, attityd, känsla och allt annat passar så bra ihop med en utklädd Elvis på vegas-strippan(strippen? hur säger man?)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snodde helt enkelt Kickens lista och ändrade den på de jag har nån aning om och tog bort de jag inte bryr mig om.

A gent47/Tikki- Byggarbetare. Min erfarenhet av idioter utan ambitioner är att de tillslut hamnar i byggbranschen.

AngryAxel - Helt klart en kille med många olika jobb. Börjar som frilansfotograf såklart men kommer senare övergå till något inom fysik.

Chucky.swe - OOoh.. Hade ju något bra för dig här.. Men jag antar att det får bli såhär istället. El/Teknikbranschen.

Cyprez - Dryg komiker?

Deltanator -

Jag ser framför mig en misslyckad modell.
Och jag ser framför mig en misslyckad kock.

Eliizar - Sportkommentator.. Eller något liknande där man får prata mycket utan att behöva tänka sig för vad man säger. (menar inte att du aldrig tänker dig för utan att du snarare behöver friheten att få svära och så vidare.)

emo - Gatusopare.

ERROLS_TRUMMA - Nazist. Eller det är inget yrke va? Då slår vi till med polis då.

FerkurZ - Företagsledare. Startar eget om några år.

Friberg - Ingen aning. Kommer flyta runt tills det blir ohållbart och sen skjuta sig själv.

GiZmo - Hunddagisföreståndare.

Godfather - Lastbilschaffis.

guardian - :confused:

Henkibojj - Kolumnist på DN.

IceCandy - Bisittare på någon TV-show.

iweX - Nånting med skotrar. Typ leverera varor i norraste Norrland.

KalleR - Snickare.

Karatemorfar - Kock på något fint inneställe i Stockholm.

Kebab - hehe.. Rappare med en gigantisk H2 wit da spinnerz

Kicken - något lugnt där man inte behöver hetsa för mycket. Men ändå ganska utmanande vad gäller tankekraft... Kan inte riktigt komma på nåt som passar där.

Nord - Viktig. Statsminister?

Officer_Hernandez - Polis.

Panimala - Tech-support.

P-C - Något datorrelaterat.

R2D2 - Datatekniker

Retard - Byggare.

Weener - Nya Filip och Fredrik. Men med mera genomtänkta idéer.

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, Säkerhetspolisens är något helt annat än SWAT. Piketen är närmast, Nationella Insatsstyrkan är också närstående. De har baklava (ja, just det, efterrätten, inte balaclava). :innocent:

---

VAD KOMMER JAG BLI? Nu vet väl knappt nån här vem jag ens är, men ändå.

POLIS! Eller långtradarchaffis...bara gissning dock. VEM ÄR DU?! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...