Jump to content

Dämpningspapper - the "serious" one


Jacker
 Share

Dämpningspapper  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Att avföring fortfarande är roligt alltså.. Jag finner hela den här tråden vansinnigt roande. Speciellt de senaste posterna! :lol:

Är det verkligen så tråkigt här, att man ska göra en tråd om toalettvanor? ^^

Då vill jag ha trådar om: "Vad gör du när du duschar" "Vad gör du precis efter du låst hemdörren?" "Vad gör du medans datorn startar?" "Vad gör du medans du pratar i mobiltelefon (alternativ trådlös hemtelefon)"

Har vi inte haft sådana trådar här redan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, började med det för inte så länge sedan.

Var hos en kompis, släppte en ubåt som skvätte och lät som jag vet inte fan vad det var som kom ut. Mycket lät det i alla fall och det blev lite blött på skinkorna. Sen när jag kom ut så stod pappan i hallen och glodde på mig lite väl mycket, antagligen så hörde han väl ljuden. :lol:

Har även en tendens att glömma dämpningspappret i extrema fall, då försöker jag "svinga" bajset så det landar på porslinet i toalettstolen för att sedan glida tyst ned i vattnet. :lol:

:lol:

Skapar det inte istället en stilig bajsrand på porslinet?

Det händer sällan, mitt bajs är rätt så hårt och inte så himla kladdigt. Men när det väl gör det så får man ta till bajsborsten och skrapa bort det. :lol:

Haha. Faktiskt så har alltid trott att toaborsten är till för att pressa ner pappret när det blir stopp. :lol:

Nejnej. För sådant använder du en sugpropp! :)

432255941_3ffea18a55_m_1039094_0.jpg

best_thread_ever_1039094_1.jpg

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...