Jump to content

Dämpningspapper - the "serious" one


Jacker
 Share

Dämpningspapper  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Inte alls, det är DUBBEL slösning på dyrt toalettpapper, plumset utgör ett megastort plask som tvättar rumpan ren och då behövs inget papper alls jämfört med att först ta en bit papper som tar BORT plasket och sedan måste man använda ÄNNU mer papper för att rengöra arslet.

Så nej, jag använder inte dämpningspapper..:mf_doof: (Inte av den anledningen utan för att jag inte finner det nödvändigt)

Edit: OOPS, jag trodde jag var på första sidan och fann inte instruktionen..men jag använder inte papper till nummer två heller :)

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte alls, det är DUBBEL slösning på dyrt toalettpapper, plumset utgör ett megastort plask som tvättar rumpan ren och då behövs inget papper alls jämfört med att först ta en bit papper som tar BORT plasket och sedan måste man använda ÄNNU mer papper för att rengöra arslet.

Så nej, jag använder inte dämpningspapper..:) (Inte av den anledningen utan för att jag inte finner det nödvändigt)

Edit: OOPS, jag trodde jag var på första sidan och fann inte instruktionen..men jag använder inte papper till nummer två heller :P

Du är nog en av dom få i världen som gör så. Testa att vika två rutor och torka dig efter plasket en gång. Du ska se att det finns kvar. Det är ju inte direkt som om bajsplumset kommer med automatisk rövborstning, lcd-tv och 22" guldfälgar. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...