Jump to content

Dämpningspapper - the "serious" one


Jacker
 Share

Dämpningspapper  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag lägger väl inga bestar helt enkelt. :D

Pff, kvinna!

Vote: Alltid, har gjort sedan något år tillbaka. Brukar ta ungefär fyra-fem rutor, och med en viss grace droppa pappersremsan så att den liksom 'ormar' sig över vattenlocket och täcker det mesta. Det är ganska vackert när det händer, egentligen.

Toalettvanor skulle vara en intressant tråd, jag menar, ta bara frågan - Knycklar du eller viker du ditt toalettpapper? Läser du när du uträttar 'stora'? Om ja, vad?

Själv viker jag. Jag var en 'scrunchare' tills jag såg ett avsnitt av Bröderna Fluff, när ett litet barn vek sitt toalettpapper, och det var då idén ingjöts i mig; jag hade aldrig ens tänkt tanken innan. Så jag testade, och - När man väl har börjat vika, villl man inte gå tillbaka. Det inger en känsla av ordning, av symmetri, och man har mer kontroll över torkningen med tre-fyra ihopvikta pappersrutor än med en slarvigt ihopknycklad pappersboll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Toalettvanor skulle vara en intressant tråd, jag menar, ta bara frågan - Knycklar du eller viker du ditt toalettpapper? Läser du när du uträttar 'stora'? Om ja, vad?

Själv viker jag. Jag var en 'scrunchare' tills jag såg ett avsnitt av Bröderna Fluff, när ett litet barn vek sitt toalettpapper, och det var då idén ingjöts i mig; jag hade aldrig ens tänkt tanken innan. Så jag testade, och - När man väl har börjat vika, villl man inte gå tillbaka. Det inger en känsla av ordning, av symmetri, och man har mer kontroll över torkningen med tre-fyra ihopvikta pappersrutor än med en slarvigt ihopknycklad pappersboll.

Är det verkligen så tråkigt här, att man ska göra en tråd om toalettvanor? ^^

Då vill jag ha trådar om: "Vad gör du när du duschar" "Vad gör du precis efter du låst hemdörren?" "Vad gör du medans datorn startar?" "Vad gör du medans du pratar i mobiltelefon (alternativ trådlös hemtelefon)"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det verkligen så tråkigt här, att man ska göra en tråd om toalettvanor? ^^

Då vill jag ha trådar om: "Vad gör du när du duschar" "Vad gör du precis efter du låst hemdörren?" "Vad gör du medans datorn startar?" "Vad gör du medans du pratar i mobiltelefon (alternativ trådlös hemtelefon)"

Men att bajsa är ändå något alla gör dagligen, men väldigt sällan pratar om! Det innehåller dessutom väldigt många olika delar i utförandet, och som vi redan läst i denna tråd försiggår det väldigt mycket intressanta ting och ritualer bakom WC-dörren. Och det är väl inget som stoppar dig från att göra de trådar du föreslog, bortsett från att det inte låter som att det finns så mycket diskussionsmaterial i dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, började med det för inte så länge sedan.

Var hos en kompis, släppte en ubåt som skvätte och lät som jag vet inte fan vad det var som kom ut. Mycket lät det i alla fall och det blev lite blött på skinkorna. Sen när jag kom ut så stod pappan i hallen och glodde på mig lite väl mycket, antagligen så hörde han väl ljuden. B)

Har även en tendens att glömma dämpningspappret i extrema fall, då försöker jag "svinga" bajset så det landar på porslinet i toalettstolen för att sedan glida tyst ned i vattnet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, började med det för inte så länge sedan.

Var hos en kompis, släppte en ubåt som skvätte och lät som jag vet inte fan vad det var som kom ut. Mycket lät det i alla fall och det blev lite blött på skinkorna. Sen när jag kom ut så stod pappan i hallen och glodde på mig lite väl mycket, antagligen så hörde han väl ljuden. B)

Har även en tendens att glömma dämpningspappret i extrema fall, då försöker jag "svinga" bajset så det landar på porslinet i toalettstolen för att sedan glida tyst ned i vattnet. :D

Haha, fyfan, vidrigt! :P

-----------------

Dämpar alltid när jag inte är hemma. Inte så kul om folket utanför tror att man släppt ner en kanonkula i toaletten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, började med det för inte så länge sedan.

Var hos en kompis, släppte en ubåt som skvätte och lät som jag vet inte fan vad det var som kom ut. Mycket lät det i alla fall och det blev lite blött på skinkorna. Sen när jag kom ut så stod pappan i hallen och glodde på mig lite väl mycket, antagligen så hörde han väl ljuden. B)

Har även en tendens att glömma dämpningspappret i extrema fall, då försöker jag "svinga" bajset så det landar på porslinet i toalettstolen för att sedan glida tyst ned i vattnet. :D

Hahaha, fyfan vilken äcklig post. :D

Glömde dämpningspapper tidigare idag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...