Jump to content

Dämpningspapper - the "serious" one


Jacker
 Share

Dämpningspapper  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej, detta är faktiskt inte ett försök till att skämta eller att gräva upp ett lik. Jag blev inspirerad av pågående diskussion i egenhetstråden, och eftersom detta är loungen hör ju denna diskussion hemma här! :D

Vad är dämpningspapper?

Dämpningspapper är toalettpapper man lägger i toaletten när man ska uträtta nummer två. Detta gör man för att det inte ska plaska eller plaska mindre när ens kroppsliga produkter landar i toaletten, och på så vis undvika att få WC- vatten över hela bakdelen.

- - -

Själv använder jag alltid dämpningspapper, lite för mycket ibland t.o.m. Ibland finner jag att dämpningspappret fungerar inkorrekt, t.ex. om det hinner absorbera sig helt i vatten innan fekalierna anlänt. Därför försöker jag tajma mitt användande av dämpningspappret, men det är svårare än vad det låter. B) Sen försöker jag alltid olika tekniker med pappret för att se vad som fungerar bäst. T.ex. viker jag ibland pappret för att se om lager är den mest robusta och motståndskraftiga konstruktionen, och andra gånger skrynklar jag bara pappret. Har dock inte kommit fram till några vettiga resultat.

Men touchdown är ju att föredra, då skvätter det inte alls! :P

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...