Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

Ser inte att den bilden hade något i den här tråden att göra överhuvudtaget. Du menar att du aldrig sett någon bli av med sina finnar och gå ner i vikt? Kolla på typ varannan tonåring.

Bitterfitta!

-

Kul bild. Inte ofta man stöter på så pass bra before & after-jämförelser! Han ser helt annorlunda ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bitterfitta!

-

Kul bild. Inte ofta man stöter på så pass bra before & after-jämförelser! Han ser helt annorlunda ut.

Tönt.

-

Bilden har inget innehåll när man saknar någon som helst förklaring. Hur många kilon, hur lång tid, varför osv.

-----

kOLLa vILKEN häftIG BIld jAg hiTTade!!!111 sÅN NöRD bILDEn VIsaR HAns StaDIe AV wOw-sPElANde!!111 1-2-3 vECkOr!!1111

z70c_1249730_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är klart jag har sett någon gå ner i vikt och bli av med sina finnar, men det här var ju något av det extremare. Jag tyckte det var häftigt hur han gick ifrån att ha ett så motbjudande ansikte till att bli så väldigt attraktiv. Förstår inte varför det blir mindre häftigt om man inte får veta några exakta detaljer.

Tycker det är rätt ballt med tränings-progresspics också. Även där är det simpelt - någon har skaffat sig muskler - men det är fortfarande häftigt att se!

QBHPpBh_1249731_0.jpg

Vi alla tycker olika. Finns ingen anledning till att hålla på och hånas bara för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är klart jag har sett någon gå ner i vikt och bli av med sina finnar, men det här var ju något av det extremare. Jag tyckte det var häftigt hur han gick ifrån att ha ett så motbjudande ansikte till att bli så väldigt attraktiv. Förstår inte varför det blir mindre häftigt om man inte får veta några exakta detaljer.

Tycker det är rätt ballt med tränings-progresspics också. Även där är det simpelt - någon har skaffat sig muskler - men det är fortfarande häftigt att se!

Vi alla tycker olika. Finns ingen anledning till att hålla på och hånas bara för det.

Grejen var att du mer eller mindre reposta en bild du sett på 4chan när du nattsurfare utan någon som helst mening. Hur är min bild mindre häftig än din om du inte vet något om den? En timelaps på hur en smal snygg kille blir fet och finnig. Passar den i tråden, möjligtvis, är den fake, absolut. Men det stoppar ju inte mig från att posta den då.

Grejen var att jag frågade för jag faktiskt undrade. Bilden hade varit väldigt mycket häftigare om vi säger att förvandlingen hade varit under en månad. Nu kan det lika gärna vara 10 år mellan den första och sista bilden och personen i fråga kanske inte ens har gjort ett skit mer än att faktiskt bara växa färdigt. I det scenariot tycker jag inte bilden passar här.ermm_1180962_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...