Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

Överraskningsmomentet din glädjedödare. Man vet aldrig vad man kommer få se. Jag gillar det

För mig som surfar 90% från telefonen så uppskattar jag iweX metod.

Men skulle jag sitta vid datorn och surfa så gillar jag den personliga touchen du ger Vice. Det är lätt att länka något häftigt, men att ta sig tid och rubriksätta det är ett +.

Undrar om spoilerboxes fungerar bra i telefonen?

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The salmon run is going on right now - the time when salmon, which have migrated from the ocean, swim to the upper reaches of rivers where they spawn on gravel beds.

This is a major event for many predators, particularly for bears which gather in great numbers to feast on the salmon. A live stream has been set up in Katmai National Park, Alaska so you can watch the bears live. Watch it here: http://bit.ly/18dpKfG

Tänkte att "ja, man kanske får se en björn om man har tur". Fel av mig. Massor med björnar! Finns flera vinklar att välja mellan också.

Redigerad av RavenE
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The salmon run is going on right now - the time when salmon, which have migrated from the ocean, swim to the upper reaches of rivers where they spawn on gravel beds.

This is a major event for many predators, particularly for bears which gather in great numbers to feast on the salmon. A live stream has been set up in Katmai National Park, Alaska so you can watch the bears live. Watch it here: http://bit.ly/18dpKfG

Tänkte att "ja, man kanske får se en björn om man har tur". Fel av mig. Massor med björnar! Finns flera vinklar att välja mellan också.

000447625_1249324_0.jpg

Den här kameravinkeln får mig att tänka på den där gamla reklamfilmen där en snubbe slåss mot en björn som börjar fightas tillbaka. :D

Hittad!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bevisligen photoshoppsad. Hur stor är egentligen chanserna att tre fåglar skulle flyga i just den formationen, så att de ser ut som ett ansikte? Befängt.

Hur stor är chansen att man råkar placera sitt ben exakt rätt?

När ni postar bilder är det aldrig photoshoppat, men när jag gör det, då är det photoshoppat!

Nä, jag hävdar med bestämdhet att denna naturbild är naturlig. Ett ödes nyck må hända, men dock lika äkta som Pamela Anderssons byst!

Hallå, solen dååå?!

Men åhh, det är ju ett moln i vägen. Moln är naturliga. :P

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur stor är chansen att man råkar placera sitt ben exakt rätt?

När ni postar bilder är det aldrig photoshoppat, men när jag gör det, då är det photoshoppat!

Nä, jag hävdar med bestämdhet att denna naturbild är naturlig. Ett ödes nyck må hända, men dock lika äkta som Pamela Anderssons byst!

Men åhh, det är ju ett moln i vägen. Moln är naturliga. :P

Orginal?

Smiley-Sun_1249505_0.jpg

http://thingsithinkarekindacool.com/2010/07/18/the-sun-isnt-always-so-cruel/

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...