Jump to content

Kroppsmodifikations-tråden


Mordos
 Share

Recommended Posts

Att man tatuerar sig behöver ju inte alltid betyda att det ska ligga någonting bakom den. Får mig bara att tänka på gnällingar á la Miami Ink och andra tatueringar som måste representera i princip allt. Tatuera vad fan man vill, om det så är att hedra sin hamster eller bara för att den ser cool ut.

g1343181427561110129_1239004_0.jpg

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att man tatuerar sig behöver ju inte alltid betyda att det ska ligga någonting bakom den. Får mig bara att tänka på gnällingar á la Miami Ink och andra tatueringar som måste representera i princip allt. Tatuera vad fan man vill, om det så är att hedra sin hamster eller bara för att den ser cool ut.

Som sagt, det var en fråga.

Jag skulle varit nöjd med ett simpelt svar som "Nej, den har ingen mening" confused_1181149_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, inte riktigt lika klassig som din förra men den var ju söt. :D

Ska det föreställa du som sitter på planet?

Haha, diggar den här mer än den första, men det beror väl på att den är så pass nygjord. ^_^

Nä, sa bara till tatueraren att jag ville ha en väldigt glad gubbe på planet, och nog tusan ser han nöjd ut alltid! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...