Jump to content

Kroppsmodifikations-tråden


Mordos
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Såg en lite rolig bild på 4chan. Hur ligger det till med forumets tatuerade personer? naughty_1182473_1.gif

Två tatueringar inom "I will never have a job that pays taxes"-området, tre tatueringar inom "Socially acceptable rebellious tattoo zone" och en tatuering som tydligen inte är inom något visst område.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har rådiggat dina tatueringa so far, men den här... :confused:

Well, smaken är som baken och så länge du är nöjd så är ju allting bra! Tycker bara att den inte riktigt passar in med dina övriga gaddningar.

But still, kör hårt och fortsätt fylla din kropp med bläck! Älskar din passion för tatueringar och väntar med spänning på att få se nästa! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har rådiggat dina tatueringa so far, men den här... :confused:

Well, smaken är som baken och så länge du är nöjd så är ju allting bra! Tycker bara att den inte riktigt passar in med dina övriga gaddningar.

But still, kör hårt och fortsätt fylla din kropp med bläck! Älskar din passion för tatueringar och väntar med spänning på att få se nästa! :D

Jag tycker själv att det här är den snyggaste jag har just nu! Men alla tycker väl som sagt olika :) Ska in och göra en till imorn, så kommer väl bild någon gång på kvällskvisten :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Åhh... Suget efter en ny tatuering blir bara värre! En kompis har varit lärling hos en tatuerare och fått hem en egen maskin och har börjat gadda folk lite smått. Har lovat en bit hud men har inte bestämt vart eller motiv än.

Förstår verkligen vad folk menar med "Efter första tatueringen vill du bara göra fler!"!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bestämt mig för ett motiv - nu vill jag bara hitta rätt studio. Usch, det är väl nackdelen med att tatuera in någonting associerat till Djurgården. Vill inte direkt råka hamna hos en mupp som hejar på ett annat lag och inte gör sitt bästa.

tss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bestämt mig för ett motiv - nu vill jag bara hitta rätt studio. Usch, det är väl nackdelen med att tatuera in någonting associerat till Djurgården. Vill inte direkt råka hamna hos en mupp som hejar på ett annat lag och inte gör sitt bästa.

tss.

Risken är antagligen näst intill obefintlig att tatueraren gör ett sämre jobb bara för att han/hon håller på att annat lag. Det är ett yrke, och jag tror inte att någon vill försämra sitt rykte för en sådan struntsak.

Ny tid på onsdag! Såvida lönen blir vad jag har uppskattat den till så blir den här rätt maffig! I annat fall har jag ett lite mindre motiv som backup. Blir nog fint!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...