Jump to content

118100 din allvetare!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Detta är så kul så det förtjänar en egen tråd. Brossan ringde mig precis och berättade han igår på förfesten fick veta att man kunde smsa en fråga till 118100 om precis vad som helst, och man får svar. Bra svar. De hade tex frågat hur pass rik Bruce wayne var.

Sagt och gjort, jag skickade iväg den enda för mig viktiga fråga som jag kunde komma på:

Vem är den kändaste medlemmen på gtasajten.com/forum?

Svar: Den kändaste medlemmen på Gtasajten´s forum är Joe Dirt. Han har varit medlem i flera år.

Hahahah detta måste ni prova!!! :):(:w000t:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kostar det?

Det kostar iallafall 2 eller 3 gånger så mycket som ett vanligt sms, men jag tycker att det kan vara värt det :( Själv har jag fått reda på att Deep Throat är filmen med dom bästa erotiska scenerna och att min kompis kommer att på vidröra kvinnliga kroppsdelar om han går ut på krogen och slår på den stora charmen.

Älskar den tjänsten :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har provat det där flera gånger, får jämt roliga svar! :)

När går sista bussen ifrån Östersund C till Ärtvägen?

- Sista bussen från Östersund C till Ärtvägen går 19.47, närmaste går 17.43.

Sista bussen stämde inte, men närmaste stämde faktiskt. :(

Edit: Skickade iväg ett nu:

Vem är jag?

Svar: 118100 är helt säker på att du är en jättetrevlig person som alla gillar att umgås med just för att du är så glad och omtänksam. Ha en fortsatt trevlig natt!

Verkar som att det är ett standardsvar på den frågan, fick svar på 10 sekunder. :w000t:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whoa, du fick det 300 000:e svaret i hela Allmänt! Gz! :w000t:

Nån som vill skicka en fråga om jordens undergång? Det vore roligt att få reda på... :(

Omfg, kickass! >:F

----

Det trista med den här tjänsten är att man märker så tydligt att de hämtar allt från Google typ. Jag har sett exempel på Flashback där de i princip bara har kopierat Wikipedia.

Jag ställde iaf en fråga en gång när tjänsten var gratis, det var en invecklad WoW-fråga där jag frågade om gear osv. De hade googlat fram svaret. :)

RavenE: Ärtvägen, hahaha :w000t:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det trista med den här tjänsten är att man märker så tydligt att de hämtar allt från Google typ. Jag har sett exempel på Flashback där de i princip bara har kopierat Wikipedia.

Allvarligt, hur förväntar du dig att de annars ska svara? Menar du att de ska sitta inne på all information själva?

Rolig tjänst tycker jag, kan nog vara väldigt användbar i vissa situationer också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom kunde ju inte ens svara på frågan "Hur står det till?" :(
Sjukt vad segt svaren kommer då.

"Jo tack, det är bara fint med 188100, tacka som fråga. Vi hoppas att det är bra med dig också! :-)"

Jag skickade klassikern "Vad är runka?" nu.

glärg glärg! Det ska ju var "vad betyder runka?" :)

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här roade vi oss med på jobbet i Tisdags! :)

118100 tror att Simon är en trevlig kille med hjärtat på det rätta stället, du hittar honom förmodligen där det händer saker! Boden kommer alltid minnas Simon som en riktig partyprisse! Han fyller 17 år den 22a maj 2009

Fråga; Vem är [ditt namn]?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är så kul så det förtjänar en egen tråd. Brossan ringde mig precis och berättade han igår på förfesten fick veta att man kunde smsa en fråga till 118100 om precis vad som helst, och man får svar. Bra svar. De hade tex frågat hur pass rik Bruce wayne var.

Sagt och gjort, jag skickade iväg den enda för mig viktiga fråga som jag kunde komma på:

Vem är den kändaste medlemmen på gtasajten.com/forum?

Svar: Den kändaste medlemmen på Gtasajten´s forum är Joe Dirt. Han har varit medlem i flera år.

Hahahah detta måste ni prova!!! :w000t: :w000t: :w000t:

:(

Visste det hela tiden :w000t:

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt, hur förväntar du dig att de annars ska svara? Menar du att de ska sitta inne på all information själva?

Rolig tjänst tycker jag, kan nog vara väldigt användbar i vissa situationer också.

Man tycker att de åtminstone kan ta sig mödan att formulera om faktan och inte bara copy-pasta som de gör vid vissa tillfällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är den kändaste medlemmen på gtasajten.com/forum?

Svar: Den kändaste medlemmen på Gtasajten´s forum är Joe Dirt. Han har varit medlem i flera år.

Hahahah detta måste ni prova!!! :w000t: :w000t: :w000t:

Haha! :)

Jag har för mig att det finns en liknande tjänst på nätet som är gratis.

HAHAHA!

:(

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...