Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Är man fett gay om man uppskattar Veronica Maggios musik? :unsure:

Edit: Jag vill veta, jag måste få svar. Säg mig sanningen, den kan jag ta.

I min värld definerar jag inte någon som gay för att denna lyssnar på en speciel typ av musik.

Om någon däremor för sin penis i en annan mans skärt, då är man gay enligt mig.

Men heey, allt är relativt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är man fett gay om man uppskattar Veronica Maggios musik? :unsure:

Edit: Jag vill veta, jag måste få svar. Säg mig sanningen, den kan jag ta.

Nä.

I min värld definerar jag inte någon som gay för att denna lyssnar på en speciel typ av musik.

Om någon däremor för sin penis i en annan mans skärt, då är man gay enligt mig.

Men heey, allt är relativt...

Eller bisexuell, din dåre. Varför kom du tillbaka till forumet, förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä.

Eller bisexuell, din dåre. Varför kom du tillbaka till forumet, förresten?

Vad fan vill du din fjant...

Ge fan i att förolämpa utan orsak.

Nej, anser inte att bisexuell är något man kan vara. Antingen är man hetrosexuell, eller så är man homosexuell.

I det ena fallet gillar man bara tjejer och i det andra fallet killar och tjejer.

Fast det är klart, alla är olika. Detta kan bli rätt kull diskution. Intressant ämne, vi borde starta en tråd om deta... =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan vill du din fjant...

Ge fan i att förolämpa utan orsak.

Nej, anser inte att bisexuell är något man kan vara. Antingen är man hetrosexuell, eller så är man homosexuell.

I det ena fallet gillar man bara tjejer och i det andra fallet killar och tjejer.

Fast det är klart, alla är olika. Detta kan bli rätt kull diskution. Intressant ämne, vi borde starta en tråd om deta... =)

Vi kan kalla den för Vice's oförståelse för sexualitet. Starta den gärna, det vore lustigt att höra fler argument från dig om hur en människa inte kan vara attraherad av två kön. Din fjant.

Kära forumiter, bemöda er inte. Det här är ett sådant tillfälle då vi ska låtsas som ingenting och gå vidare.

Edit. felshoe...

Kunde inte låta bli. Hihi.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är bisexuell. :(

Det är omöjligt, för det har Vice. sagt. -_-

-

People, den här diskussionen kommer vi ingen vart med. Inte här iallafall, men starta gärna en polltråd där vi skriker åt varandra om huruvida man kan gilla både pattar och magmuskler på samma gång. Jag lovar att hålla tråden öppen tills den blivit ett tågvrak värt att rama in och stänga.

Felshoe, drop it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är omöjligt, för det har Vice. sagt. -_-

-

People, den här diskussionen kommer vi ingen vart med. Inte här iallafall, men starta gärna en polltråd där vi skriker åt varandra om huruvida man kan gilla både pattar och magmuskler på samma gång. Jag lovar att hålla tråden öppen tills den blivit ett tågvrak värt att rama in och stänga.

Felshoe, drop it.

Det var en tramsig kommentar henki.

Jag sa inte att man inte kan gilla båda. Har inte heller påstått att jag har rätt.

Jag tror egentligen inte att ens sexualitet är fast utan något som ändras efter förhållandet man befinner sig i.

Att känna närhet till en annan människa är ett primärt behov, alltså något människan inte kan klara sig utan.

Och detta kan man bla se genom synen på sex genom historien.

Ledssen för offtopic; får gärna klistra in inläggen i en egen tråd för diskutionen om sexualitet är ett bra diskutionsunderlag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I min värld definerar jag inte någon som gay för att denna lyssnar på en speciel typ av musik.

Om någon däremor för sin penis i en annan mans skärt, då är man gay enligt mig.

Men heey, allt är relativt...

Tack.

Nä.

Grymt. Två stycken som förklarar bort min osäkerhet!

People, den här diskussionen kommer vi ingen vart med. Inte här iallafall, men starta gärna en polltråd där vi skriker åt varandra om huruvida man kan gilla både pattar och magmuskler på samma gång. Jag lovar att hålla tråden öppen tills den blivit ett tågvrak värt att rama in och stänga.

Nu blev jag ju osäker igen;

https://www.google.se/search?q=fitness+girl&biw=1920&bih=953&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=IoOsVITzCMvgywOzroCQCg&ved=0CAYQ_AUoAQ

Är det såhär det känns o va lycklig? De e inga problem! :whistling:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Okej hej.

Jag är riktigt sämst på att sy, men nu har jag ett par shorts jag har rätt grova hål i, jag äger tyvärr ingen symaskin men jag har nålar och tråd hemma.

Finns det någon här som har någon fin guide på hur man syr ihop ett hål i vanlig bomullstyg (antar att det är bomull), eller har ni tips på hur man ska gå tillväga utan symaskin?

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej hej.

Jag är riktigt sämst på att sy, men nu har jag ett par shorts jag har rätt grova hål i, jag äger tyvärr ingen symaskin men jag har nålar och tråd hemma.

Finns det någon här som har någon fin guide på hur man syr ihop ett hål i vanlig bomullstyg (antar att det är bomull), eller har ni tips på hur man ska gå tillväga utan symaskin?

Tack på förhand!

Är det bara en reva, sy ihop kanterna och ta till en sömsmån runtom. Är det ett ordentligt hål behöver du en lapp (eventuellt undertill). Sy ihop med lappen som stöd, se till att inte sy i det frasiga för då går det upp lika fort igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...