Jump to content

Gtasajten då och nu?


ZcruweN
 Share

Är Gtasajten bättre numera än vad det var förr?  

74 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kränkt? Varför envisas du med att vi har kränkt dig? Vi eller vad jag sett och läst har ingen kränkt dig. Vi framförde våra klagomål och när du inte lyssnade på oss, så började vissa ta hårdare tag och kalla dig ett och annat. Och när du då heller inte lyssnade på oss, så blev man ju så klart arg. Jag vet inte hur långt du vill gå med ordet 'kränkt', men jag anser att vi absolut inte har mobbat eller kränkt dig. Vi har blivit riktigt frustrerade över att du inte kan lära dig att använda thumbnails och så har vi diskuterat om det en hel jäkla del där personer har tagit till mindre snälla ord. Men bara för att någon enstaka medlem kallar dig idiot eller retard så behöver du inte ta åt dig av det. Du måste ta åt dig av rätt saker. Läs vad som du som individ kan förbättra för att detta ska bli ett trivsamt forum att vistas i, istället för personer som möjligtvis endast går på personangrepp. Nu har flera (inklusive jag) gjort det och det är endast för att vi är sjukt jävla arga och irriterade på dig som person. Och du vet mycket väl varför.

Att du sedan struntat i thumbnails för att du är lat är fortfarande ingen bortförklaring. Idag orkar jag inte gå till skolan, så jag skippar att gå. Det är nästan samma sak. Nu är skolan obligatorisk, men ta whatever - träning, möte, polare. När dessutom thumbnail-länken ligger 2 cm under den "vanliga" länken som du klistrar in i dina inlägg så är det löjligt som fan att du skyller på att du är lat. Det är bara copy-pasta en annan URL. Vad är det som ska vara så svårt att du inte orkar?

Och att du ännu en gång skriver att du inte förstår vad du gjort för fel irriterar mig något enormt. Jag skrev ju t.o.m i stort sett allt som är fel med dig. Ta dig nu tid att läsa mitt inlägg en gång till och denna gången hela inlägget. Attityd, thumbnails, inlägg, dryghet, egoism och allt annat. Och att du skriver med rött är precis som du säger något vi har börjat klaga på bara för sakens skull. Bara för att reta upp dig så att du ska läsa och ta intryck av vad vi säger. Och kom inte med att vi kränker dig när vi säger så eller något annat. För då går du för långt.

"Allt ni klagar på har hänt, men vad gör jag nu för att få er att vilja hoppa på och kränka mig?" - Ännu en gång. Läs igenom hela mitt inlägg, så kommer du förstå exakt vad som får oss att hoppa på dig. Och fortfarande så kränker vi dig inte. Några, inklusive jag har bara sagt ord som du kan se som kränkande, men det är bara fjantigt att ta åt sig av endast de orden enligt mig. Du har kallat medlemmar för retards och massor av annat. Så vi kan i stort sett säga att du kränker oss också. Då kan vi lika gärna kränka tillbaka. Vilket löjligt ord.

Nej, det är inte bara du som ska ändra dig, men till stor del är det du som har förstört en hel del med alla dina konstiga inlägg, trådar och thumbnails. Så, det är du som ska ändra dig mest. Och det är i princip du som ligger bakom hela thumbnail-bråket så det är ta mig fan du som ligger i din egen dynga just nu. Allt pga att du inte lyssnade på våra klagomål. Vi har bett dig artigt och snällt, utan några påhopp eller kränkningar i början. När du sedan inte lyssnar, så har vi blivit mer och mer arga och skrivit det fler och fler gånger. Men du har fortfarande inte lyssnat och så går hela ramsan vidare och vidare...

Och att jag inte är din pappa är ännu ett sådant citat som kännetecknar dig och din konstiga form på dina inlägg. Jag är inte din pappa och det var inte en uppläxningspost jag gjorde. Jag ville bara få ur mig mitt mindre hat/ogillande med dig i en finare form och ville att du skulle förstå varför vi skriver som vi skriver. Men ännu en gång har du bevisat din dumhet genom att skriva att du inte förstår varför vissa har hoppat på dig och kränkt dig. Jag förstår inte själv vad det är med dig som inte förstår. Helt ärligt, förlåt, men jag gör inte det.

Alltså, Har du missat alla negativa post som bara var för att reta mig?

Jag vet att jag inte har varit den trevligaste, vilket jag sagt tidigare. Men många har allt inte heller varit trevliga. Så som mordos är bara en. Nu vet jag inte exakt vilken sida i vare sig Screenshot eller "vad du tycker om andra medlemmar". Dom otrevliga inlägg jag menar ÄR dom efter thumbnails tjafset var över. Vilket är det jag pratat om hela tiden.

Du tror fortfarande att jag är inne på thumbnail tjafset, men jag menar efter det. Vad gör jag exakt nu för att få er att gå emot mig?

Och ja, Jag var lat så jag orkade inte använda thumbnails. Men i och med att det är regel nu så är allt över. Vad finns det mer och klaga på?

"Och att jag inte är din pappa är ännu ett sådant citat som kännetecknar dig och din konstiga form på dina inlägg"

Säg någon som är normal?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad finns det mer och klaga på?

Säg någon som är normal?

Så, bara för att det blev regel ska vi bli glada på varandra och bli jättevänner? Nej, folk kan fortfarande ogilla efter ändringar. USA hatar fortfarande tyskland efter WWII. Och det var över 60 fucking år sedan.

.. Va? "Säg någon som är normal?" Är du pantad? Seriöst? Du måste ju vara ett crackbarn eller något sneknull eftersom du är så dum så det är nästan intressant. Som en tågkrash, det är hemskt men ändå intressant att se på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, Har du missat alla negativa post som bara var för att reta mig?

Jag vet att jag inte har varit den trevligaste, vilket jag sagt tidigare. Men många har allt inte heller varit trevliga. Så som mordos är bara en. Nu vet jag inte exakt vilken sida i vare sig Screenshot eller "vad du tycker om andra medlemmar". Dom otrevliga inlägg jag menar ÄR dom efter thumbnails tjafset var över. Vilket är det jag pratat om hela tiden.

Du tror fortfarande att jag är inne på thumbnail tjafset, men jag menar efter det. Vad gör jag exakt nu för att få er att gå emot mig?

Och ja, Jag var lat så jag orkade inte använda thumbnails. Men i och med att det är regel nu så är allt över. Vad finns det mer och klaga på?

"Och att jag inte är din pappa är ännu ett sådant citat som kännetecknar dig och din konstiga form på dina inlägg"

Säg någon som är normal?

Men åh. Det jag vill komma fram till är att du själv har skapat den sits du sitter i. DU har INGEN annan att skylla på för att vara taskig mot dig. DU valde att ignorera oss och skrattade t.o.m åt oss vid flera tillfällen för att du envisades med att posta thumbnails för att "det inte var en regel". Du kan för bövelen inte tro att vi ska vara snälla mot dig nu när du börjat använda thumbnails. Det är dig som person vi stör oss på. Det är även därför många som hoppar på dig. Och det finns massor av "negativa poster" som du kallar det som är riktade mot dig, men ännu en gång måste du förstå att det är bara DU och endast DU som förtjänar det för tillfället. Om du bara skulle lyssnat på oss och struntat i din attityd så skulle vi inte behöva skriva allt det här.

Du var rätt så trevlig före hela thumbnail-bråket, det kan jag nästan erkänna. Men efter det har det gått käpprakt åt helvete med dig och din mentalitet. Du var helt sjukt egoistisk och lyssnade endast på dig själv och gjorde det som var bäst för dig själv samtidigt som du struntade i oss andra. Tänk efter hur det känns för oss. Tänk om du vore i våran sits. Det är därför vi håller på att fortfarande klagar på dig och skriver alla dessa posts. Men du verkar vara så pårökt att du inte förstår varför vi håller på med dig så som vi gör.

Mycket av det som hänt sätter sina spår och det måste du veta. Du kunde väl inte tro att vi skulle glömma allt du gjort. Det är ännu en gång en helt konstig tanke du har. Nu glömmer vi allt för att jag börjat använda thumbnails. Nej, det kan vi inte göra. När du sedan EFTER thumbnail-bråket börjar bli kaxig och din attityd blir ännu sämre och du skriver massa konstiga och kränkande saker till oss helt utan anledning. Vi ville att du skulle sluta posta högupplösta bilder och tog till slut i med hårdare ord och skarpare inlägg. Men när du efter att du börjat använda thumbnails kommer med helt onödiga kommentarer och försök på att vara rolig är du helt ute på fel väg. Du riktar våra klagomål på oss. Så ännu en gång är det endast DU som är skyldig bakom varför du sitter som du gör vid detta tillfälle.

Sedan kan det finnas några få som faktiskt varit riktigt motbjudande, men dom är det bara att ignorera. Sedan är din avslutande mening ännu en jäkla gång något jag inte förstår mig på. Du verkar inte leva i samma värld som oss andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men åh. Det jag vill komma fram till är att du själv har skapat den sits du sitter i. DU har INGEN annan att skylla på för att vara taskig mot dig. DU valde att ignorera oss och skrattade t.o.m åt oss vid flera tillfällen för att du envisades med att posta thumbnails för att "det inte var en regel". Du kan för bövelen inte tro att vi ska vara snälla mot dig nu när du börjat använda thumbnails. Det är dig som person vi stör oss på. Det är även därför många som hoppar på dig. Och det finns massor av "negativa poster" som du kallar det som är riktade mot dig, men ännu en gång måste du förstå att det är bara DU och endast DU som förtjänar det för tillfället. Om du bara skulle lyssnat på oss och struntat i din attityd så skulle vi inte behöva skriva allt det här.

Du var rätt så trevlig före hela thumbnail-bråket, det kan jag nästan erkänna. Men efter det har det gått käpprakt åt helvete med dig och din mentalitet. Du var helt sjukt egoistisk och lyssnade endast på dig själv och gjorde det som var bäst för dig själv samtidigt som du struntade i oss andra. Tänk efter hur det känns för oss. Tänk om du vore i våran sits. Det är därför vi håller på att fortfarande klagar på dig och skriver alla dessa posts. Men du verkar vara så pårökt att du inte förstår varför vi håller på med dig så som vi gör.

Mycket av det som hänt sätter sina spår och det måste du veta. Du kunde väl inte tro att vi skulle glömma allt du gjort. Det är ännu en gång en helt konstig tanke du har. Nu glömmer vi allt för att jag börjat använda thumbnails. Nej, det kan vi inte göra. När du sedan EFTER thumbnail-bråket börjar bli kaxig och din attityd blir ännu sämre och du skriver massa konstiga och kränkande saker till oss helt utan anledning. Vi ville att du skulle sluta posta högupplösta bilder och tog till slut i med hårdare ord och skarpare inlägg. Men när du efter att du börjat använda thumbnails kommer med helt onödiga kommentarer och försök på att vara rolig är du helt ute på fel väg. Du riktar våra klagomål på oss. Så ännu en gång är det endast DU som är skyldig bakom varför du sitter som du gör vid detta tillfälle.

Sedan kan det finnas några få som faktiskt varit riktigt motbjudande, men dom är det bara att ignorera. Sedan är din avslutande mening ännu en jäkla gång något jag inte förstår mig på. Du verkar inte leva i samma värld som oss andra.

Jag ber inte om er trevlighet. Men ni kunde dumpa otrevligheterna. Te.x att sluta skriva nåt otrevligt så fort jag postar en post.

Klart jag klagar på era klagomål EFTER bråket. Skulle du bara böjt dig fram och låta alla sparka dig i häcken?

Tro FAN att du vill ha någon värdighet efter du förlorat något sort bråk.

Klart som FAN att ni inte glömmer bråket. Men vad mer får ni ut av att vara otrevliga :)

Ja, du kan ju antingen försöka förklara VAD ni klagar på eller bara säga att ni tycker att jag är annorlunda.

Det där är så mycket bullshit så jag känner för att spy. Det är inte ett dugg jobbigare att använda thumbnails. Trolljävel.

Gör det då. Har du inget bättre för dig än att att skriva sådant så är du väl värd spya?

Jag vistas inte i Screenshottråden men jag vet att för stora bilder är asjobbiga. Med tanke på hur diskussionen gått med Alle090 kanske det inte var en så dum idé ändå:

Du ska föreställa en moderator. Du har INTE varit med i bråket, hur I HELVETE får du då slutsatsen att posta något sådant??

Att blocka mig?

Om det är för att alla andra tycker det, Skulle du då hoppa från ett stup om alla andra gjorde det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ber inte om er trevlighet. Men ni kunde dumpa otrevligheterna. Te.x att sluta skriva nåt otrevligt så fort jag postar en post.

Klart jag klagar på era klagomål EFTER bråket. Skulle du bara böjt dig fram och låta alla sparka dig i häcken?

Tro FAN att du vill ha någon värdighet efter du förlorat något sort bråk.

Klart som FAN att ni inte glömmer bråket. Men vad mer får ni ut av att vara otrevliga :)

Ja, du kan ju antingen försöka förklara VAD ni klagar på eller bara säga att ni tycker att jag är annorlunda.

Haha, vad i helvete kommer du nu med. Haha. Dumpa otrevligheterna, sluta vara otrevliga och så kommer du med dina konstiga jämförelser. Du verkar fortfarande inte förstå. Vi kan mycket gärna dumpa otrevligheterna så fort du förbättrar dig. För just nu gör du ingenting annat än att vara en kaxig snorunge med en attityd som är hemsk. Nu kommer du ännu en gång till klagomålen. Du klagar på våra klagomål. Varför gör du det? För att du känner dig nerpressad, retad och kränkt? Du har egentligen ingen ordentlig anledning att klaga på oss. För i denna tråd har ingen varit otrevlig mot dig. Det enda vi har gjort nu är att diskuterat dig och dina argument. Sedan måste du förstå att du är värd allt detta efter det du gjort. Du kan verkligen inte tro att vi skulle sluta. Vi får inte ut någonting av detta, du har rätt. Jag trodde jag skulle få dig att förstå en massa saker, men det verkar inte värt det då du ändå inte verkar förstå ett skit.

Och för i helvete. Jag har förklarat för dig i tre jättelånga posts varför vi har klagat på dig och varför vi fortsätter. Jag tänker ta mig fan inte börja skriva det igen. Du vet mycket väl det och om du inte vet så är det bara läsa igenom mina inlägg igen och igen och igen. Och vad i helsike är det med alla dina slutmeningar. Man förstår ju inte ett jävla piss. Antingen ska jag förklara vad vi klagar på eller säga att du är annorlunda? Ja, du är jävligt annorlunda må jag säga.

Att vi sedan skriver något otrevligt så fort du postar något är bara överdrift. De enda trådarna vi klagat och skrivit i är denna, screenshottråden och någon annan enstaka tråd till. Varför vi skriver är för att du kommer med nästan löjligförklarande inlägg där du bara skriver någonting som är så himla fel som du dessutom skriver i form av konstiga meningsuppbyggnader. Du måste ta tid åt dig att rensa ur skallen på allt du verkar ha pressat in dig. Ta dig tid att läsa alla mina och alla andras inlägg ännu en gång och försök denna gången förstå dig på varför, hur och med hjälp av vad du kan tänka dig att förstå, ändra och radera allt som du gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ber inte om er trevlighet. Men ni kunde dumpa otrevligheterna. Te.x att sluta skriva nåt otrevligt så fort jag postar en post.

Klart jag klagar på era klagomål EFTER bråket. Skulle du bara böjt dig fram och låta alla sparka dig i häcken?

Tro FAN att du vill ha någon värdighet efter du förlorat något sort bråk.

Klart som FAN att ni inte glömmer bråket. Men vad mer får ni ut av att vara otrevliga :)

Ja, du kan ju antingen försöka förklara VAD ni klagar på eller bara säga att ni tycker att jag är annorlunda.

Gör det då. Har du inget bättre för dig än att att skriva sådant så är du väl värd spya?

Du ska föreställa en moderator. Du har INTE varit med i bråket, hur I HELVETE får du då slutsatsen att posta något sådant??

Att blocka mig?

Om det är för att alla andra tycker det, Skulle du då hoppa från ett stup om alla andra gjorde det?

wffy_1035251_0.jpgfacepalm_985367_0.jpg

'

275px-Gtfo_1035251_2.jpgnoob_1035251_3.jpg

stfu_1035251_4.jpgstfu_yoda_1035251_5.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...