Jump to content

Left 4 Dead [Coop spel i Dawn of the Dead stil]


KrigareN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 404
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur mycket kommer det att kosta då? Skit roligt iaf! Hoppas bara att de lägger till fler vapen, kanske fler zombie-typer?

Det enda jag inte gillar är att man bara kan få aid i början. Paint pills suger ju, man förlorar endå hp när man tagit dem.

Du får aids både efter varje safe-tjoffs samt i vissa skåp som finns utplacerade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får aids både efter varje safe-tjoffs samt i vissa skåp som finns utplacerade.

Mm i början av spelet och safe ställena. Fast jag har inte hittat några i något skåp..

Har en fråga som jag hoppas på att någon kan svara på. När jag kör left 4 dead på system reqiurments så får jag godkänt på både minium och recommanded. Fast när jag kör spelet så brukar jag få ett felmeddelande typ L4Ddemo.exe svarar inte.

Undrar varför det är så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fett najs spel, är dock lite orolig. Förhoppningsvis är det bara demot, men iaf.

Spelade klart demot på min första runda, skulle köra igen och spelet dör. får något felmeddelande. Tänker inte mer på det, startar igen och kommer inte längre än ner för trappan in i köket så dör spelet igen.. Startar igen och det hänger sig när jag är inne i lägenheten.

Om detta kommer att hända om jag köper spelet också blir det lite "grisen i säcken"..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har consolen på enable i options men jag verkar inte kunna få upp den iaf. Hur får jag upp den?

Ändra språk inställningar i Kontrollpanelen->Nationella inställningar och språkinställningar->språk->information och sedan klickar du på amerikanska.

Annars kan du också trycka ALT + SHIFT för att få samma resultat.

Detta gör det möjligt att få in konsollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har consolen på enable i options men jag verkar inte kunna få upp den iaf. Hur får jag upp den?

X:\Program\Steam\steamapps\common\left 4 dead demo\left4dead\cfg

Ändra i config.cfg och config_default.cfg med för säkerhets skull, sök upp raden:

bind "`" "toggleconsole"

ändra ` till valfri knapp, jag valde p.

Skrivskydda även filerna så inte steamcloud skriver över dem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar vara ett ganska kul spel, lite trött på demot dock! Antagligen nått att önska sig i julklapp^^

Inte så insatt i spelet, men har det splitscreen? oO Såg det i cfg mappen (splitscreen_on/off.cfg), är de bara nått dom har glömt kvar?

Det ska gå till xbox. Men det går att modda fram till PC också, fast det kräver att man har en extra kontroll inkopplad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...