Jump to content

Left 4 Dead [Coop spel i Dawn of the Dead stil]


KrigareN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 404
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

dom vill inte bli pwnade av oss. :naughty:

Haha eller hur!?

Vi fetvinner alltid. Vi är gryma när vi spelar ihop. Och de gånger vi HAR förlorat så har de andra fuskat. :lol:

Jag är gärna med och spelar, men 18 är så nära inpå middagstid för mig så kör hellre tidigare/senare.

Vad är det du nickar nu på steam?

Jag brukar käka vid 20:00 sen se film och så. 23:00?

Eller 16:00? Ah strunt i samma egentligen. Kan när som, bara jag får veta det lite innan.

Jag skulle också kunna vara med om jag inte äter eller så.

Jag vet. Det är alltid vi 4-5 som spelar ihop. Men jag efterlyser motståndare till oss. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det du nickar nu på steam?

Jag brukar käka vid 20:00 sen se film och så. 23:00?

Eller 16:00? Ah strunt i samma egentligen. Kan när som, bara jag får veta det lite innan.

Nickar Nait på steam. Kom nu på att jag inte kan imorn hur som helst, ska på hockey :naughty:

Men om jag lyckas skramla ihop 3 polare till skulle vi kunna mötas. Får se om jag har 3 villiga polare bara, några som har lagt spelet på hyllan fram till nästa stora update.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du jag albin och explosive är ett gött team. :naughty:

Absolut! Vi äger ju som fasen. Ni är sjukt roliga att spela med för teamplayet flyter sjukt bra. =)

Nickar Nait på steam. Kom nu på att jag inte kan imorn hur som helst, ska på hockey :)

Men om jag lyckas skramla ihop 3 polare till skulle vi kunna mötas. Får se om jag har 3 villiga polare bara, några som har lagt spelet på hyllan fram till nästa stora update.

Synd. =/

Ja försök det. Spelar gärna mot er. Dock skumt att vi bara har 5 l4d spelare på forumet, trodde det var fler...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har beställt spelet nu, får det troligtvis på måndag/tisdag. Kör ni ofta eller?

Säg inte att du beställde l4d?!?!!? spelet suger kulk..

Visst, spelet är bra i ca 10 timmar efter det så ser du att det händer samma sak om hela tiden. Du möter exakt samma monster, exakt samma vapen(6-7 stk), sista banan på varje campaign har samma "koncept". Spelet blir hur repetivt som helst.

har dock inte kört versus mode, det verkar vara roligt iaf

Redigerad av T-bone vendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg inte att du beställde l4d?!?!!? spelet suger kulk..

Visst, spelet är bra i ca 10 timmar efter det så ser du att det händer samma sak om hela tiden. Du möter exakt samma monster, exakt samma vapen(6-7 stk), sista banan på varje campaign har samma "koncept". Spelet blir hur repetivt som helst.

har dock inte kört versus mode, det verkar vara roligt iaf

Det är mestadels versus jag ska köra. Och det är lungt, skulle aldrig kunna tänka mig beställa och betala för ett spel jag inte tycker om : )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...