Jump to content

Left 4 Dead [Coop spel i Dawn of the Dead stil]


KrigareN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 404
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

The left 4 dead-experience:

Är säkert roligare online. ^_^

Haha ja. Speciellt om man spelar med folk som är grymma och roliga. Tex Nik, Explosive och albin. De är grymma som 17. Är vi i samma lag så vinner vi 9 av 10 gånger. Och det är grymt kul att riktigt äta upp det andra laget precis i spawn. :lol:

Varför kan du inte spela online? Vet du inte hur man connectar, du har inget internet elleer andra orsaker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja. Speciellt om man spelar med folk som är grymma och roliga. Tex Nik, Explosive och albin. De är grymma som 17. Är vi i samma lag så vinner vi 9 av 10 gånger. Och det är grymt kul att riktigt äta upp det andra laget precis i spawn. ^_^

Varför kan du inte spela online? Vet du inte hur man connectar, du har inget internet elleer andra orsaker?

Låt oss säga "andra orsaker". :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag som trodde att du var bäst? :D

Men dom är också riktigt grymma!

Nej jag är ruskigt dålig. Jag är mest med som en maskot i laget. :D

Äsch, det är vida känt att jag är bäst och därför tyckte inte Vice att mitt namn var nödvändigt :o

Helt rätt. Du är l4d´s okrönte konung.... :D

Bög, du kan inte ens sikta! :(

Nä och tur är väl det, så slipper vi oroa oss för att hans skillade talang förs vidare till nästa generation... :wub:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja. Speciellt om man spelar med folk som är grymma och roliga. Tex Nik, Explosive och albin, men speciellt Wu Zi Mu. De är grymma som 17. Är vi i samma lag så vinner vi 9 av 10 gånger. Och det är grymt kul att riktigt äta upp det andra laget precis i spawn. :D

Varför kan du inte spela online? Vet du inte hur man connectar, du har inget internet elleer andra orsaker?

Aaah, tack ^^

[b]IR[/b]
switch [b]ON[/b]
[b]I[/b] codebox[/codebox]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...