Jump to content

Left 4 Dead [Coop spel i Dawn of the Dead stil]


KrigareN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 404
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fyfan, dom har sagt till en ammo sak som gör att zombies börjar brinna när dom blir träffade av kulorna.

Skit fult :D

Tycker det är sjkut att dom dra utt ett helt nytt spel när dom knappt är klar med första spelet.

Och jag tror inte jag kommer gilla dom nya karaktärerna.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan, dom har sagt till en ammo sak som gör att zombies börjar brinna när dom blir träffade av kulorna.

Skit fult :D

Tycker det är sjkut att dom dra utt ett helt nytt spel när dom knappt är klar med första spelet.

Och jag tror inte jag kommer gilla dom nya karaktärerna.

Ptja, det är ju trots allt Valve och EA, de är båda två rätt bra på att pumpa ut spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
men GT då..

ojojoj... bara jag som längtar tills fox news gör en rapport om detta?

Wtf det är ju inte gametrailers som har gjort modden. Varför då säga "Men GT då"?

Äh.

Hon är en av de snyggare data/tvspelsbrudarna jag vet om, så det är det ju inget fel på. Men annars så är det lite onödigt. Bara en skoj grej mest. Blir lite jobbigt om man ska runka med en hand och skjuta hundra zombies med den andra. Så, ja, som sagt. Det är ju mest bara för skojs skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wtf det är ju inte gametrailers som har gjort modden. Varför då säga "Men GT då"?

Äh.

Hon är en av de snyggare data/tvspelsbrudarna jag vet om, så det är det ju inget fel på. Men annars så är det lite onödigt. Bara en skoj grej mest. Blir lite jobbigt om man ska runka med en hand och skjuta hundra zombies med den andra. Så, ja, som sagt. Det är ju mest bara för skojs skull.

men det är väll klart jag vet att det inte är GT som har gjort modden :wacko:

jag tyckte bara att det var lite mysko att dom la upp klippet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...