Jump to content

Left 4 Dead [Coop spel i Dawn of the Dead stil]


KrigareN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 404
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fett najs spel, är dock lite orolig. Förhoppningsvis är det bara demot, men iaf.

Spelade klart demot på min första runda, skulle köra igen och spelet dör. får något felmeddelande. Tänker inte mer på det, startar igen och kommer inte längre än ner för trappan in i köket så dör spelet igen.. Startar igen och det hänger sig när jag är inne i lägenheten.

Om detta kommer att hända om jag köper spelet också blir det lite "grisen i säcken"..

Har testat spelet i sololäge ett par gånger nu på olika svårighetsgrader och inga av dessa fel har uppstått. Det är enbart när det är online lirande.. Lustigt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde online idag med pirat versionen.. konstigt.

Skönt spel iaf!

Dock snackar gubbarna ryska fast det är rysk text, och så kan man lägga in engelsk ljud istället. Får fixa detta imorron

Konstigt indeed, det ska inte gå att köra online med dom rellarna som finns ute. Körde du "online" fast solo?

Det ska inte finnas en möjlighet att kunna köra det vanligt via steam och få folk att hitta varandra, hamachi ska visst också ha stora problem med detta just nu, man måste skapa dedikerade servrar och liknande på samma burk.

Finns ju som sagt en till relle, som gentemot den ryska (finns nu som sagt en whoice patch) som är helt på engelska. Kräver dock att man crackar steam, så ett "bluffkonto" är att rekomendera, annars lär ditt vanliga bli bannat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt indeed, det ska inte gå att köra online med dom rellarna som finns ute. Körde du "online" fast solo?

Det ska inte finnas en möjlighet att kunna köra det vanligt via steam och få folk att hitta varandra, hamachi ska visst också ha stora problem med detta just nu, man måste skapa dedikerade servrar och liknande på samma burk.

Finns ju som sagt en till relle, som gentemot den ryska (finns nu som sagt en whoice patch) som är helt på engelska. Kräver dock att man crackar steam, så ett "bluffkonto" är att rekomendera, annars lär ditt vanliga bli bannat.

Jo har ett bluffkonto.

Jag kör online med riktiga människor, som har köpt spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Upplevde idag absolut ett av mina bästa spelminnen.

Jag lirade L4D med en kompis, vi var på nån trainyardgrej, och hörde ljudet av en hord zombies på väg. Jag föreslog att vi skulle gömma oss i ett litet rum i ett hus framför oss, och det gjorde vi. NPCerna Bill och Louis följde med. Stängde dörrjäveln i det lilla, lilla rummet, vilket var nån slags solid metalldör som inte gick sönder. :D Så hörde vi ljudet av alla dessa zombies som skrek och sprang mot huset, och rummet, sen började alla banka mot dörren och skrika. Det hela var så sjukt jävla intensivt. :unsure: Säkert ett tjugotal zombies som stod och trängdes och villa åt oss, skrikandes. Vi började båda två skratta högt av situationen, just för att det va så löjligt effektfullt och bra, helt enkelt. :o Sen märkte vi att det inte heller gick att öppna dörren, så vi började skjuta vilt genom dörren, och varje sekund av skjutande som gick blev skriken färre och färre. När det var tyst öppnade jag dörren, och där låg alla döda, på ett nerblodat golv. Sjukt minnesvärt spelminne.

Tog ingen bild, skulle ha gjort det. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Upplevde idag absolut ett av mina bästa spelminnen.

Jag lirade L4D med en kompis, vi var på nån trainyardgrej, och hörde ljudet av en hord zombies på väg. Jag föreslog att vi skulle gömma oss i ett litet rum i ett hus framför oss, och det gjorde vi. NPCerna Bill och Louis följde med. Stängde dörrjäveln i det lilla, lilla rummet, vilket var nån slags solid metalldör som inte gick sönder. :D Så hörde vi ljudet av alla dessa zombies som skrek och sprang mot huset, och rummet, sen började alla banka mot dörren och skrika. Det hela var så sjukt jävla intensivt. :unsure: Säkert ett tjugotal zombies som stod och trängdes och villa åt oss, skrikandes. Vi började båda två skratta högt av situationen, just för att det va så löjligt effektfullt och bra, helt enkelt. :o Sen märkte vi att det inte heller gick att öppna dörren, så vi började skjuta vilt genom dörren, och varje sekund av skjutande som gick blev skriken färre och färre. När det var tyst öppnade jag dörren, och där låg alla döda, på ett nerblodat golv. Sjukt minnesvärt spelminne.

Tog ingen bild, skulle ha gjort det. :unsure:

Gaah. Kan inte folk säga att de har spelet? :D

Spelade med explosive och Adrian G idag. Sjukt ball.

Skulle vi inte kunna köra ihop imorgon. 4 zombies och 4 "vanliga"?

Ska vi säga vid 19:00 imorgon? vice_c är mitt steamID.

Vem är på?

1) Vice

2) Adrian G

3)

4)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har varit lat och haft lite pengar, men i slutet av månaden så köper jag nog spelet! :unsure:

Jag råkade nog köpa 2 ex.

La bud på tradera sen pallade jag inte vänta och köpte i butik. Nu ser det ut som om jag kommer vinna. ><

I så fall har jag ett inplastat ex för 359;- istället för 499;- i butik. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...