Jump to content

Left 4 Dead [Coop spel i Dawn of the Dead stil]


KrigareN
 Share

Recommended Posts

Näe kan inte ladda ner. Tankar ni från sida eller från steam?

Napp får ingen hjälp, alla som kunde ladda ner kör nog nu. Skriv gärna senare! Tack!

NVM

Jag fixade det

Hur långt tid tar demot o ladda ner?

Lååång tid! På 360:n tog det 3 min att få ner. På PC:n tankar jag i runt 100kb/s mina polare har ännu sämre speed, lär inte bli något provande på datorn idag. >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 404
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

30%. Verkar vara ett rätt najs spel. :o

Sjuuukt kul!

Spelade med AdrianG och två av hans polare. Men adrian var mest med som sällskap. Han var inget vidare. Så vi tre sköt zombies utav bara helsike medan Adrian gick tryggt en bit bakom oss... :P:whistling:

Jag är ledig imorgon så jag skall spela hela natten. adda mig så kan vi gtasajtare spela. =)

Steam id vice_c

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjuuukt kul!

Spelade med AdrianG och två av hans polare. Men adrian var mest med som sällskap. Han var inget vidare. Så vi tre sköt zombies utav bara helsike medan Adrian gick tryggt en bit bakom oss... :o:whistling:

Jag är ledig imorgon så jag skall spela hela natten. adda mig så kan vi gtasajtare spela. =)

Steam id vice_c

lögner!!

de va ju du som var den fega tjejen och satt och spammade "håll ihop grabbar!!" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjuuukt kul!

Spelade med AdrianG och två av hans polare. Men adrian var mest med som sällskap. Han var inget vidare. Så vi tre sköt zombies utav bara helsike medan Adrian gick tryggt en bit bakom oss... :naughty::P

Jag är ledig imorgon så jag skall spela hela natten. adda mig så kan vi gtasajtare spela. =)

Steam id vice_c

:o Ibland tycker jag att dina skämt är vääldigt smaklösa....

Dessutom var en av mina kompisar Nik. här på forumet. Den andre (Albin) är egentligen Alle090's kompis som tycker jag är trevligare :whistling:

Ang. spelet är detta ett lätt köp :D

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lögner!!

de va ju du som var den fega tjejen och satt och spammade "håll ihop grabbar!!" :)

Haha ja men vaf*n. Det var ju läskigt ju. Ni bara drar iväg och lämnar mig själv! Jag står och skjuter zombies för att plötsligt upptäcka att jag är själv! Så går man sakta fram medans man viskar: Grabbar, hallu var e ni? Så kommer det plötsligt 100 zombies som vill äta ens hjärna.

Inte konstigt man börjar vråla "håll ihop!! Håll ihop för tusan!!!!" Helt hysteriskt... :unsure:

Ang. spelet är detta ett lätt köp :o

Lätt! Ska köpa det när lönen kommer 27:e!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...