Jump to content

Left 4 Dead [Coop spel i Dawn of the Dead stil]


KrigareN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 404
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är det för lamt att låsa demot till enbart folk som förhandsbokat spelet.. >_<

Det kommer till er som inte förköpt på tisdag nästa vecka.

Spelet verkar hur som helst grymt. Får hoppas på att EA lyckas med PS3-konverteringen. :(

EA kommer inte lyckas med en PS3-konvertering eftersom Valve (Gabe Newell) har sagt att de inte tänker sätta sig och porta spelet åt dem. Dem gjorde det med Orange Box och vi kan ju redan där konstatera att det inte blev bra.

(jag kommer ihåg Henkibojjs EP1/EP2 review :P)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men EA kanske har lärt sig? ( >_< )

Nja, jag tror inte det med envisa Gabe... :P

Offtopic så har EA inte gjort så jävla dåligt ifrån sig. De har ju släppt Warhammer Online som vart uppskjutet 2 gånger vilket man blir lite förvånad över med EA kring spakarna. Warhammer Online har 800.000 spelare nu och snart ska EA/DICE släppa Mirrors Edge och det verkar inte vara så jäkla pjåkigt det heller! :(

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för lamt att låsa demot till enbart folk som förhandsbokat spelet.. >_<

Äsch. Det är bara tills på tisdag, sen får vi med spela demot lagligt.

Edit* Ja! Det flyter på min dator. Förutom ett par skumma fryslagg på de mest konstiga ställena. Säkert bara något tillfälligt och inget som stör speciellt mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saleen: Zombies:arna ska väl också vara människostyrda?

Eller, man väljer vilken sida man vill vara på, sedan fyller bottar upp resten om jag inte minns fel.

I multiplayern kan det vara 4 spelare som styr bossarna mot 4 spelare som ska överleva. I kampanjen så är det endast 4 player som ska överleva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...