Jump to content

Loungen öppnas!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

GTAsajtens Forum har precis fått ett nytt forum, den mycket efterlängtade Loungen. Detta forum är till för trådar som saknar diskussionsunderlag, men som ändå har ett visst värde. För att separera detta forum från övriga allmänt-forum har det hamnat i en egen forumkategori, tillsammans med den mycket charmiga papperskorgen!

Flera stora trådar från speciellt allmänt-forumet har flyttats till Loungen, och fler är på väg. Förhoppningsvis leder det till att det annars ganska trånga allmänt-forumet luckras upp en aning samtidigt som kvalitén höjs ett litet snäpp.

Några speciella begränsningar finns inte än, men det kan tillkomma i framtiden. Alla "Post count"-kramare kommer dock bli ledsna över att "Post count" är avslaget i forumet, speciellt de som postat mycket i trådare som precis flyttats dit.

Moderator för forumet är Umberto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis grattis! Men vad gäller i frågan om vilka som får komma in i loungen då?

bra att Post count är avslagen i Loungen så det inte blir en massa hysteri över detta.

Antar även att allting inte är rikitigt färdigt än

Vet inte vart detta ska skrivas men borde inte alla Vices intervjuer dvs möt forumiten också flyttas till loungen eftersom det finns lite mer privata ärenden där

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle inte vilja säga "Grattis Umberto!"

Jag vill säga "TACK! Umberto!" jag är övertygad om att utan dig så hade det aldrig blivit ett Lounge-forum här på GTASajten, jag tycker att du ska vara stolt över att i princip på egen hand fixat fram ett forum som jag tror kommer bli mycket populärt!

I övrigt så tycker jag att det är bra att postcounten är avstängd i Loungen.

Annars så säger jag som i TROMS. Jag är så uppspelt att det kittlar i magen, har sett fram emot det här väldigt länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle inte vilja säga "Grattis Umberto!"

Jag vill säga "TACK! Umberto!" jag är övertygad om att utan dig så hade det aldrig blivit ett Lounge-forum här på GTASajten, jag tycker att du ska vara stolt över att i princip på egen hand fixat fram ett forum som jag tror kommer bli mycket populärt!

Väl skrivet! Håller med. Detta bevisar att envishet och kämparanda kan löna sig! :)

Nu kör vi så det ryker!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, tack. Jag blir nästan lite rörd.

Jag ska dock bestämt understryka att trots att jag kanske har varit den mest pådrivande (läs:tjatande (w00t) ) skribenten vad gäller att få en loungeavdelning till forumet så hade det här aldrig blivit av utan ert massiva stöd. Pollen i min loungeundersökning talar sitt tydliga språk. Alla som har stött det här projektet och ställt sig positiva till det under åren är värda ett stort TACK. ;)

Hur bra vår nya avdelning blir är nu upp till er. Var därför aktiva och skapa nya intressanta loungetrådar och se till att loungen får en bra start. Läs och följ reglerna, rapportera trams och låt inte loungen spåra ur.

Over and out.

Grattis grattis! Men vad gäller i frågan om vilka som får komma in i loungen då?

Tyvärr gick det inte att begränsa access till en forumdel för medlemmar med ett visst antal post eller en viss tids medlemskap på ett IPB-forum. :D Detta betyder att alla medlemmar har tillgång till loungen. :)

edit: hej!

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...