Jump to content

Heavy rain


saft_bullar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 177
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jajaja!!! In med er!!!!

Har ni någonsin undrat vad som döljer sig bakom Presentation Podiums tunga portar? Imorgon får ni svaret! Stig in på det nya Backstage Pass-området, klura ut ett sätt att komma igenom nästa säkerhetsdörr och ta sedan del av minispelet HEAVY RAIN™: Evidence Analysis. Ge prov på era detektivförmågor – det finns ett specialpris att vinna!

Alter Ego har 20 nya t-shirtar för män och kvinnor inne den här veckan. T-shirtarna har animerade slogans rullande över bröstet, och säljs i ett paket till det fantastiska priset av 4,99 €.

Avsnitt 2 i vår serie Home TV kommer ut den här veckan. Det finns att titta på i Theatre (bion) och kommer handla om allt det bra som finns i PlayStation®Home – speciellt allt det roliga som ni i communityt har för er. Om du är med som arrangör eller deltagare i ett event i Home, och tycker att Home TV borde titta förbi för att göra ett reportage om det, så tveka inte att kontakta oss på HomeTV@scee.net.

Läs läs läs!!!!!!!!

http://heavyrainps3.com/#/sv_SE/experience

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag fatta fan inte hur man ska få demot? :unsure: läste de flera ggr om, och jag har ingen dålig engelska precis! (tror jag e väldigt trött bl.a! :) )

Gå hit: http://precinct52.com/case1117_briefing/

Välj dessa:

• Short cigarette (117b)

• Origami bird

• Coffee shop C (it says "diner")

• 117h (tyre tracks).

Så här skall det se ut:

Bevis_1154604_0.jpg

Skriv in koden du får i Playstation store.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixade precis en kod, men är inte hemma. Får väl testa imorn. :unsure:

Skriv ner den!1

Du kan tanka det från mig annars. Du kommer fetälska det. Snuten är så jävla cool. En gammal, snäll man. Karaktären är helt underbar. Sen sättet man spelar på, helt nytt. Inte X för att ta som det brukar vara, utan du tar saker med spakarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...