Jump to content

Heavy rain


saft_bullar
 Share

Recommended Posts

Jag har sett lite videos på youtube, vissa korkade som inte varnat för spoilers och därmed fick se lite (men tillräckligt) av slutscenen.

Är det någon dynamik i hur man spelar vem som är mördaren eller har jag sabbat det nu genom att jag fick se att det var

farsan till ballongbarnet

?

Nej, du har inte sabbat något alls. De misstankarna kommer väldigt tidigt i spelet. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 177
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har sett lite videos på youtube, vissa korkade som inte varnat för spoilers och därmed fick se lite (men tillräckligt) av slutscenen.

Är det någon dynamik i hur man spelar vem som är mördaren eller har jag sabbat det nu genom att jag fick se att det var

farsan till ballongbarnet

?

det är ju inte den personen som e mördaren ju? eller förstår jag inte din mening överhuvudtaget?

när jag spelade spelet så va det

Detektiven Scott

som va mördaren ju, det kan ju inte ändras väl?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är ju inte den personen som e mördaren ju? eller förstår jag inte din mening överhuvudtaget?

när jag spelade spelet så va det

Detektiven Scott

som va mördaren ju, det kan ju inte ändras väl?!

Allt pekar ju först på han som Adrian nämner. Men det visar ju vara fel.

91% nu är det bara att ladda om och om igen för att se alla slut. 7 totalt. 3 timmar max tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Förövrigt, så sade David Cage (manusförfattaren till Heavy Rain) på GDC att det kommmer med stor chans inte komma några DLCs till spelet, förutom de 2 som är lovade. Det är inte ens säkert att det kommer mer än Taxidermist-DLCn.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...