Lajnux Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Kommentarer på demot??? Nån mer än jag som älskade demot?Demot var härligt, speciellt delen med Shelby. Tror han är den karaktären jag gillar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) Mer Gameplay. Stor spoiler varning. Kolla på egen risk. http://www.youtube.com/watch?v=iu8J8LEJGUM Barnet har den fulaste rösten i världen, och dum är han också som bara springer över vägen! Kommer nog få svårt att fästa mig vid den ungen! Redigerad 7 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Demo ute idag, åtminstone på amerikanska Playstation store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Demo ute idag, åtminstone på amerikanska Playstation store. Najs! Är det nån tidsbegränsning hur länge man kan tanka det? Jag kommer få sova i vardagsrummet på grund av besök under helgen, så kan ju lika gärna spela lite då. Men jag har inte amerikanskt account, och varje gång jag försökt så har jag gjort nå fel xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Du måste använda en Amerikansk adress och telefonnummer. Jag brukar ta från en radiostation eller liknande. De adresser man skickar in brev till osv. Jag missuppfattade nog och trodde att demot skulle vara ute NU, vilket det ju inte var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Äh va fan. När kommer det till euro psn? Jag får inte det där amerikanska svamlet att funka :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Äh va fan. När kommer det till euro psn? Jag får inte det där amerikanska svamlet att funka :S Idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Idag. Gött. Då blir det å spela imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Själv spelade jag demot i måndags. Gillade starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Wow, säger jag. Vilken upplevelse demot var. Jag älskar slagsmålet. Man missar några, får in andra. Bara det att det fortsätter trots att man missar. Och det flyter på så jäkla bra att knappt fattar att det är en själv som speler. Vilken kick man får, speciellt när den man slåss mot får ett farligt vapen i handen. Och att leta bevis var också kul. Speciellt när man hittade något. Det ända dåliga var att det är svårt att få gubben att gå rakt då man gfår rätta till helatiden så det blir lite vingligt. Och det finns bara en hastighet på gåendet vilket gör det irriterande när man ska hålla jämn tackt med någon som går saktare. Och kameran är seg när man ska titta sig omkring. Det skulle behövas en knapp som gör att man kan titta sig omkring fritt. Men utöver det så var det helt underbart. Jag kan verkligen knappt vänta på spelet nu. Jag undrar om spela demot var en så bra idé igentligen? För nu blir de kommande par veckorna olidliga. Det här känns som att det kommer bli tidernas spelupplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Jag sitter och kryper på mina sista gigabyte, hur stort är demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 1.7 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 1.7 GB. 1.7 totally frickin worth it! Jag ska köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 1.7 totally frickin worth it! Jag ska köpa spelet. Jag har redan förbokat Special Edition sedan en tid tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Jag har redan förbokat Special Edition sedan en tid tillbaka. Och jag har inga pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 /review-hd-heavy-rain/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 /review-hd-heavy-rain/ Inte illa score för GT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Demot är verkligen läckert! Är det bara jag som tycker att Norman Jayden liknar Fox Mulder? http://www.nextgn.com/wp-content/uploads/2009/06/heavy-rain-norman-jayden-300x243.jpg Redigerad 13 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Demot är verkligen läckert! Är det bara jag som tycker att Norman Jayden liknar Fox Mulder? http://www.nextgn.com/wp-content/uploads/2009/06/heavy-rain-norman-jayden-300x243.jpg Nej, det var det första jag tänkte på när jag spelade demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Demot är verkligen läckert! Är det bara jag som tycker att Norman Jayden liknar Fox Mulder? Jag tycker bara båda ser ut som en typisk FBI-agent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts