Jump to content

Heavy rain


saft_bullar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 177
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med. :) Ska bli så underbart att spela ett spel som i första hand fokuserar på story, karaktärer, drama, spänning och valmöjligheter istället för att i största delen bygga på action.

och det blir absolut en speluplevelse ingen av oss haft förut!detta ska absolut följas mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Groovy! :D

http://ps3.qj.net/New-Heavy-Rain-footage-s...g/49/aid/134886

Den här videon fick mig att allvarligt fundera på om det inte blir ett köp trots allt, det är ju sjukt snyggt på sina håll om än lite ryckigt i både gång och vissa ansiktsuttryck. Men huvudpersonens lipsync var skitfrän, kolla när han säger "Whaddaya say? *kniper läpparna*" när rånaren ska övertalas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Groovy! :D

http://ps3.qj.net/New-Heavy-Rain-footage-s...g/49/aid/134886

Den här videon fick mig att allvarligt fundera på om det inte blir ett köp trots allt, det är ju sjukt snyggt på sina håll om än lite ryckigt i både gång och vissa ansiktsuttryck. Men huvudpersonens lipsync var skitfrän, kolla när han säger "Whaddaya say? *kniper läpparna*" när rånaren ska övertalas.

Den där videon fick mig att bli väldigt sugen på att skaffa det där spelet!

Är det endast för PS3? Eller kommer det till PC?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Åh, vill ha! Sjukt bra spel att spela när man är ensam en vinterkväll som denna.

Absolut inget man kan spela med andra, för det här ska tas på största möjliga allvar och njuta big time ^^

Två av mina kompisar satt alltid och spelade Condemned tillsammans, aldrig ensamma. Det tyckte jag verkade vara det ultimata sättet att uppleva ett skräck/detektivspel. Det finns alldeles för mycket singleplayerspel som inte ger nån som helst njutning till andraparten i soffan, och alldeles för få splitscreenspel. Allt ska bara vara DLC och online-Coop nuförtiden, det tycker jag är synd. Vad hände med den dataspelstid då det nästan var roligare att sitta bredvid och titta på än att spela själv? 1995, kom tillbaka! :rolleyes:

Om mina bröder mot förmodan skulle finna intresse i detta spel skulle jag med glädje spela med dem. Hell, jag hade gladeligen suttit bredvid själv och låtit dem spela hela alltet. Om inte annat finns det ju ändå fyra story-lägen så vad gör väl det om jag får se slutet på ett av dem? ;)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två av mina kompisar satt alltid och spelade Condemned tillsammans, aldrig ensamma. Det tyckte jag verkade vara det ultimata sättet att uppleva ett skräck/detektivspel. Det finns alldeles för mycket singleplayerspel som inte ger nån som helst njutning till andraparten i soffan, och alldeles för få splitscreenspel. Allt ska bara vara DLC och online-Coop nuförtiden, det tycker jag är synd. Vad hände med den dataspelstid då det nästan var roligare att sitta bredvid och titta på än att spela själv? 1995, kom tillbaka! ^_^

Om mina bröder mot förmodan skulle finna intresse i detta spel skulle jag med glädje spela med dem. Hell, jag hade gladeligen suttit bredvid själv och låtit dem spela hela alltet. Om inte annat finns det ju ändå fyra story-lägen så vad gör väl det om jag får se slutet på ett av dem? ;)

-95 satt jag mest bara och tittade när andra spelade just för att jag själv var så dålig. Så det var mer roande att se på när någon som var bättre spelade.

Och det är sällan man träffar folk som vill titta på istället, har faktiskt en gammal vän som föredrar att se på när man spelar.

Men jag är faktiskt smått less på co-op story. Det känns som om man inte hinner stanna av och njuta. Allt går hepp-hepp-hepp-snabbt. Och man får inte de bästa grejerna själv ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...