Jump to content

Heavy rain

saft_bullar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 177
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man behöver väl inte träffa en FBI agent för att veta hur dem ser ut?

jag, har då aldrig sett en riktigt FBI agent? förutom av dom som visas i filmer/serier osv.

men annars är ja rätt säker på att dom kan se ut lite hur som helst ^^

EDIT; såg nyss reviewn. alltså det verkar riktigt coolt o nyskapande och allt det där.

men det är knappast värt pengarna som de kommer kosta, inte för min del iaf. blir att låna det av någon kompis längre fram.

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäkla skit!!! Min Blu-ray laser på mitt PS3 är nog döende. Blu-ray filmer och spel fryser efter 10 minuter och säger sedan att det är en felaktig skiva. En lagning ska ta veckor och kosta upp till 2500kr.

Varför skulle det hända just nu inför Heavy Rain? :D

då är de bättre du lägger 2500:- på att köpa ett genom tradera eller något? så slipper du vänta, plus sen sälja den defekta du har idag o tjäna tillbaka lite...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar om moralkärringarna kommer reagera lika starkt på denna scen som på Hot Coffee?

Tilläggas ska väl att det här både är betydligt mer emotionellt presenterat och att huvudpersonerna får två mycket djupare bakgrunder berättad för spelaren, vilka leder samman personerna precis som i vilken kärringsåpa som helst. Att det är i full HD spelar mindre roll, trots att man fick sig lite nipslips.

Hot Coffee handlade om att dra hem en brud och dunka henne bakifrån med en dildo i handen medan man kontinuerligt hamrade på X-knappen. Inte samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tilläggas ska väl att det här både är betydligt mer emotionellt presenterat och att huvudpersonerna får två mycket djupare bakgrunder berättad för spelaren, vilka leder samman personerna precis som i vilken kärringsåpa som helst. Att det är i full HD spelar mindre roll, trots att man fick sig lite nipslips.

Hot Coffee handlade om att dra hem en brud och dunka henne bakifrån med en dildo i handen medan man kontinuerligt hamrade på X-knappen. Inte samma sak.

Vet inte om moralkärringarna ser på det ur samma poetiska, djupa synvinkel som du, men man får väl hoppas :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor