Jump to content

Heavy rain


saft_bullar
 Share

Recommended Posts

Har börjat spela jag med.

Hur gick det med eran origamifigur? Klarade ni den? Tog en tag för mig, villade bort mig där man skulle vika ena halvan över den andra. =/

Spelet då: Hahaha uncharted, släng dig i väggen. Detta är så JÄVLA snyggt. Det är helt sjuuuukt vad fint det är. Älskar, som nån nämde, att göra de obetuydliga grejerna.

Problemet är att alla jag kommer i kontakt med dör. xD Fasen det är ju skitsvårt att hålla dem vid liv. Även karaktärerna man spelar har varit nära att mista livet flera gånger. Men kul är det. Tjejen har precis varit

hos den där sinnessjuka whanabee läkaren som borrar henne i skrevet

. Men jag klarade mig där efter lite nötande. Vart e ni i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 177
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har börjat spela jag med.

Hur gick det med eran origamifigur? Klarade ni den? Tog en tag för mig, villade bort mig där man skulle vika ena halvan över den andra. =/

Spelet då: Hahaha uncharted, släng dig i väggen. Detta är så JÄVLA snyggt. Det är helt sjuuuukt vad fint det är. Älskar, som nån nämde, att göra de obetuydliga grejerna.

Problemet är att alla jag kommer i kontakt med dör. xD Fasen det är ju skitsvårt att hålla dem vid liv. Även karaktärerna man spelar har varit nära att mista livet flera gånger. Men kul är det. Tjejen har precis varit

hos den där sinnessjuka whanabee läkaren som borrar henne i skrevet

. Men jag klarade mig där efter lite nötande. Vart e ni i spelet?

ang, din spoiler,

vet var du menar, fast hann idioten borra i dig? haha vi kom loss innan o borra honom istället tillslut!

Shit va kort spel.

dog alla dina karaktärer eller ngn av dom? för dör någon så kortas storyn ner då du inte spelar deras del mer! för annars så ska de va runt 12 timmars spelande

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ang, din spoiler,

vet var du menar, fast hann idioten borra i dig? haha vi kom loss innan o borra honom istället tillslut!

dog alla dina karaktärer eller ngn av dom? för dör någon så kortas storyn ner då du inte spelar deras del mer! för annars så ska de va runt 12 timmars spelande

Nej. Jag spelade om när bruden dog så alla klarade sig. Utom i slutet när mördaren

trillar ner i anabolaköttkvarnen.

Hur kan man undvika det?

Wuzi: När jag fixat platinum. Lär inte dröja tror ja. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Jag spelade om när bruden dog så alla klarade sig. Utom i slutet när mördaren

trillar ner i anabolaköttkvarnen.

Hur kan man undvika det?

Wuzi: När jag fixat platinum. Lär inte dröja tror ja. =)

Åjo. Platinum kommer ta ett tag. All Endings (Gold)

See all endings

- See all different endings

Med 20-25 slut möjliga så tar det nog ganska lång tid.

Ang din spoiler.

Om du får ett dåligt slut. Alltså om alla dör så lever han.

Redigerad av Xuande
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åjo. Platinum kommer ta ett tag. All Endings (Gold)

See all endings

- See all different endings

Med 20-25 slut möjliga så tar det nog ganska lång tid.

Ang din spoiler.

Om du får ett dåligt slut. Alltså om alla dör så lever han.

7 slut finns det. och man kan ladda kapitel och pela där ifrån. Så slipper man spela om hela spelet. =)

Ni som inte vet det så är alla karaktärerna modelerade efter röstskådespelarna som gör rösterna och rörelserna. Troligen varför swpelet känns så välgjort. :)

Det är dem i alla spel.(?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollar lite Making of. Känns underligt att se karaktärerna Live-Action. :D

Ni som inte vet det så är alla karaktärerna modelerade efter röstskådespelarna som gör rösterna och rörelserna. Troligen varför swpelet känns så välgjort. ;)

detta är dock lite fel. lyssnar du på intervjuerna med dom riktiga personerna, så är de inte ens samma röster väl? dom har andra dialekter, så jag tror dom bara ger utseende och rörelser.. eller? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

detta är dock lite fel. lyssnar du på intervjuerna med dom riktiga personerna, så är de inte ens samma röster väl? dom har andra dialekter, så jag tror dom bara ger utseende och rörelser.. eller? :)

Nej. Bara Madison som de har en annan röstskådespelare till pga modelens skarpa Engelska dialekt (då Madison skulle vara typisk Amerikansk tjej). När det gäller de andra så är det samma som gör rösten och utseendet.

När det gäller dialekter så kan skådespelare oftast olika dialekter så det är ofta skillnad på deras privata dialekt och den de använder som karaktären. Ett bra exempel är James Marsters som spelade Spike i Buffy. I TV-serien har han en grov Engelsk dialekt men han är igentligen Amerikan och har privat en Amerikansk dialekt.

Nätr det gäller Uncharted så är inte karaktärerna modelerade efter röstskådespelarna men det var nog de som gjorde rörelserna har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Spelet funkar plötsligt inte längre. :) Vad i...

Maskinen hänger sig när jag ska ladda en sparning. :D

Edit: Verkar som att min sparfil har blivit korrupt för någon anledning. Jag får visst spela om de senaste 5 kapitlen.

Jäklar att man inte kan kopiera sparfilen till en backup.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Spelet funkar plötsligt inte längre. :naughty: Vad i...

Maskinen hänger sig när jag ska ladda en sparning. :)

Edit: Verkar som att min sparfil har blivit korrupt för någon anledning. Jag får visst spela om de senaste 5 kapitlen.

Jäklar att man inte kan kopiera sparfilen till en backup.

Ah, det är ett skitkort spel. Har spelat igenom det 2 ggr idag.

Det feta är att man inte behöver spela om hela spelet för att få trofeer. Ladda kapitlet där trofen finns och spela där ifrån.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror på hur man spelar. Min genomgång måste ha tagit ca 15 timmar. :naughty:

Nu har jag iallafall klarat spelet. Tyvärr visste jag redan identiteten på mördaren pga en idiot som skrev det överst på Wikipedia för att sabba.

Jo, min första spelomgång sen. Men de andra gångerna gör amn bara det som är nödvändigt i scenen.

Ah, surt att veta. Brukar inte bry mig, men den här gången var mördaren en så stor del av spelet, så det är synd att veta innan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, min första spelomgång sen. Men de andra gångerna gör amn bara det som är nödvändigt i scenen.

Ah, surt att veta. Brukar inte bry mig, men den här gången var mördaren en så stor del av spelet, så det är synd att veta innan

Fast som tur är så trodde jag inte på det fören det avslöjades.

:naughty: Det kändes väldigt osannolikt och början av spelet fick mig att helt avfärda det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett lite videos på youtube, vissa korkade som inte varnat för spoilers och därmed fick se lite (men tillräckligt) av slutscenen.

Är det någon dynamik i hur man spelar vem som är mördaren eller har jag sabbat det nu genom att jag fick se att det var

farsan till ballongbarnet

?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...