Jump to content

Heavy rain


saft_bullar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 177
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det kommer verkligen göra ont i själen att inte kunna spela det här. Får väl hoppas att jag vinner på lotto, låna en kompis PS3 eller på något annat sätt fixa det så jag skall kunna spela det här.

Samma här.

Men brorsan ska skaffa PS3 så jag har ju chansen om han gör det.

:mf_doof:

EDIT: Fixade texten.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Jag ser inte riktigt vad alla blir så upphetsade av. Kan någon förklara? Grym grafik i vad som snarare är en interaktiv film än ett spel låter sådär enligt mig.

Dramat, känslorna, interaktiva filmen, känslan av att kunna spela ett spel som faktiskt kommer beröra en, grafiken, handlingen - ALLT! Jag älskade Fahrenheit oerhört mycket, men de övermänskliga elementen förstörde spelet aningen. Nu är alla de elementen borta och ja, vad ska man säga?

Jag älskar ju film, drama och tragedier och att själv kunna vara med och påverka hur det hela går och slutar är någonting som man aldrig kunnat göra förut (om vi exkluderar Fahrenheit) i en så stor grad som i detta spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Vi i Europa får en exlusiv Special Edition version.

Den kommer att innehålla bla:

• Rain-effect’ slip-case 3D

• Heavy Rain DLC Episode: Chronicle 1 – The Taxidermist (första delen av en grupp Episod DLC)

• The Heavy Rain Official Soundtrack

• Dynamic XMB theme (Rörlig theme till PS3)

Dessutom sägs det att man får en färdigvikt Origami samt en poster som ger ledtrådar till puzzel i spelet.

Fast förbokar man på Game.se så får man "Chronicle 1 – The Taxidermist" och "Dynamic XMB theme" ändå vare sig vilken version man väljer.

24 Feb. släpps spelet.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi i Europa får en exlusiv Special Edition version.

Den kommer att innehålla bla:

• Rain-effect’ slip-case 3D

• Heavy Rain DLC Episode: Chronicle 1 – The Taxidermist (första delen av en grupp Episod DLC)

• The Heavy Rain Official Soundtrack

• Dynamic XMB theme (Rörlig theme till PS3)

Dessutom sägs det att man får en färdigvikt Origami samt en poster som ger ledtrådar till puzzel i spelet.

Fast förbokar man på Game.se så får man "Chronicle 1 – The Taxidermist" och "Dynamic XMB theme" ändå vare sig vilken version man väljer.

24 Feb. släpps spelet.

vad är Rain-effect’ slip-case 3D? Finns det ingen bild på det man får?

Har bokat vanliga. Värt att ändra till special? Vill ha nån gubbe eller nått. Extra banor suger att betala för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...