Jump to content

Namnbyte möjligt


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Waz?!

Klart du måste göra.(?)

Den blå rutan som finns där signen skall vara?

I samma stund som Kebab skrev så råkade jag också läsa Cyperz inlägg, och då var den faktiskt den borta för mig också. ^_^

edit: Agent47:s namnbyte-ruta är borta nu också, ser jag.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Så blind en ung man kan bli. :confused:

Sh1t happens. :doh:

Vet inte om det är rätt tråd att fråga i men, kan jag på något sätt få tillbaka min andra profil på detta forum? Det är Nonanin

Den har varit oaktiv sedan 22 November 2006. Jag har glömt lösenordet på den, och kan inte använda 'glömt lösenordet' funktionen, då jag tydligen har skrivit i en email adress jag inte använder. :naughty:

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Profilen har inga inlägg vad jag kan se, varför inte bara glömma bort den? Blir väldigt svårt att få tillbaka den om du inte kan bevisa att det är du som står bakom profilen.

Det var udda. Jag ser inte heller några posts, och jag kan svära på att jag sätt "Nonanin" studsa omkring här på forumet och lämnat små posts efter sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Profilen har inga inlägg vad jag kan se, varför inte bara glömma bort den? Blir väldigt svårt att få tillbaka den om du inte kan bevisa att det är du som står bakom profilen.

42 posts (0.06 per day)

Sök bara på namnet så hittar ni några inlägg från honom...

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...