Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Fan kan inte LJ fimpa sin majja tog tid att vädra ut allt från bilen :(

Tänk att en inte kunde ge fani att backa in i bensin pumpen och tänk att smällen kunde göra en sån här står skada på bilen med :naughty::P

Dock så gick det sådär att köra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nu var det dock ett tag sen ja spelade nu har ja fått börja om från början. Jag har inte moddat det vet ja och nej det går inte knäppa den så vitt jag vet iallafall. Köpte ju den där kavajen då jag

skulle på interjuv för det där advokat uppdraget

Bara åka till den affären och leta reda på den kavajen så tror ja den ska finnas där.

EDIT: Lajnux nepp som sagt hade inte moddat spelet då.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Я из России мафии :mf_doof:

För er vart denna kavaj kommer ifrån så är den köpt från den där fin butiken kommer inte ihåg vad den hette

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter konstigt. Min går då inte att knäppa.. :P

Edit: Eller har jag missat något? Jag kör på Ps3, men jag har inte märkt att man kan välja mellan att ha den uppknäppt eller stängd.

Det finns en kostym som är uppen, utan slips, skjortan är lite blå (iallafall den jag har).

Sedan finns det ljusa, och mörka kostymer som är stängda med slips. (finns utan också tror jag.)

Affärerna som säljer dessa kläder heter Perseus. Finns som sagt två affärer av samma.

Vad som skiljer dem åt vet jag inte. :)

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en kostym som är uppen, utan slips, skjortan är lite blå (iallafall den jag har).

Sedan finns det ljusa, och mörka kostymer som är stängda med slips. (finns utan också tror jag.)

Affärerna som säljer dessa kläder heter Perseus. Finns som sagt två affärer av samma.

Vad som skiljer dem åt vet jag inte. :)

Jag hittar bara med uppknäppt kavaj :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...