Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Nu vart man fan sugen på att lägga in det där, men jag vill inte modda förrän jag klarat 100%. :)

Gör som jag och många andra. Kopiera HELA Gta IV mappen och ha en moddad version och en ren, som du då också kan använda som backup (w00t)

Det ända negativa :) , 16 gb * 2 = 32 gb på HDD.

Nyyyyy siiiddaa

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag lägga upp lite Screenshots B)

Bowling äger!!!

Bowlade med Brucie, vilken dålig förlorare!

Helikopter med Dashboard cam är hur coolt som helst!

Avslutar alltid med ett free fall!

Detta TV program var kul.

Multiplayer då jag och Illousion körde Cannonball run.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har du fått till att du sitter inne när du kör? Sen att öppna motorhuven? Enda sättet ja vet att öppna motorhuven är att krocka lite med bilen.

Dashboard cam gör så att du kan sitta inne i bilen

Garage Mod gör så att du kan göra allt möjligt med bilen (såsom öppna dörrar etc., tänta lyset INNE i bilen m.m.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar många tillsammans här från forumet eller?

--------

Live: Vaxxxor, adda isf :D

Vi hoppar oftas in i samma match tillsammans, jag Illousion och Joe Dirt. Haru skype så joina vetja! ;)

Fy fan Alle det ägde så jävla hårt igår! :D

Ska göra en film ^_^

Mine is already done >_<

Måste bara ladda upp den :wub:

200 mb 720p

Edit: KLAR!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bränner upp min kvaddade turismo

En till trasig turismo

Buggad gungställning

Jag och en online fick iden att köra 2 lastbilar till lekplatsen, det var då vi flög så högt som jag visa tidigare

Hmm, någon som sett?

Min polisbil har fått många kulor i sig :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet är rätt kul men fy fan vad Rockstar förstört den här porten som de gjorde med Bully, jag köra på low när jag klara Crysis på High.

Kolla bara på den här bilden:

Men den här är i alla fall snygg.

Saxxat från... Mig...

"Geez, the game works okay for me now.

First, I downloaded the new nVidia drivers (180.84_geforce_winxp_32bit_english_beta.exe) and installed it. By this point the game got a bit better. (could take a couple of minutes to get rid of the most lag)

Second, I used a some kind of a guide and ended up making a new shortcut on the deskop for launchergtaIV.exe and then I went into properties and applied some text on the target. It ended up being like this ""D:\Program\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -windowed -texturequality=2 -renderquality=4 -detailquality=99 -viewdistance=99 -width=1280 -height=1024"

The thing is, you have to be logged into Social Club before you click this shortcut because you cant use the "Play" button in the pop-up window. When the Social Club window appears just minimize it and then click on the new shortcut to start the game, otherwise the options you chose won't apply in the game. After this, I actually felt that the game got a bit better and I also got a lot better graphics. I used to run everything at the lowest and on 800x600.

Third thing made me really happy - *drum roll*, wait for it... Wait for it...! THE PATCH!

The thing is, this patch made wonders to me. I can actually play the game now at a pretty good FPS-rate. I think I'm playing with around 40-50FPS but I'm not sure. I will check it out a bit later.

Feels good to get the game working this well when I know that my computer components ain't the best.

I'm rolling around with the following:

GF8800GTS 320MB

Q6600 (untouched)

4GB RAM

Sure, some of you might have problems on the way but it's totally worth it."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...