Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Fina bilder och du tog ett bra initiativ. Själv har jag inte GTA IV till PC så jag kan inte direkt ta några bra bilder.

Du skulle nog kunna förbättre några bilder. Bland annat bilden på Goldberg, Ligner & Shyster-skylten.

Men visst fan är video editor ett underbart verktyg för att ta fina stillbilder eller skapa filmer. :D

Posta fler bilder folk, det måste väl finnas någon mer än Illousion som spelar GTA IV på PC numera!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Ny bil eller? Har aldrig sett den bilen i spelet.

Fbi buffalo?:wub:

----

Några bilder jag tog när jag spelade online nyss!

Hoppade ner för högsta tornet med buss och landade på den här bilen :naughty:

Den här blev lite ball!

:naughty:

Trashad Voodoo

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låga allt på low :wub: Annars pallar inte min Pentium 4 med spelet :naughty: Jag är nöjd ändå att jag kan spela spelet och det är ett under att det funkar på min dator.

Om det laggar jättemycket, kan jag rekomendera denna: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=388658

Det är en mod som tar bort Windows Live funktionen i spelet, och du behöver inte a social club ligga och störa i bakgrunden. Ger inte någon megaboost av FPS men det (mitt spel) blev att flyta lite bättre. Du får inga achievments loggade eller nått, men fördelen är ju att det laggar lite mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det laggar jättemycket, kan jag rekomendera denna: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=388658

Det är en mod som tar bort Windows Live funktionen i spelet, och du behöver inte a social club ligga och störa i bakgrunden. Ger inte någon megaboost av FPS men det (mitt spel) blev att flyta lite bättre. Du får inga achievments loggade eller nått, men fördelen är ju att det laggar lite mindre.

Eh det går att spela det inte så värst farligt iallafall ändå. Men spelbart är det :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I RIKUEST MOAR PEEKTUERZ TO SATIZFAI MAI SPESSHUL NEEDS

Spelar ingen roll vad det är, bara det är några bilder :lol:

Order confirmed....

....

....

Found 7 pics...

UPLOADING....

....

...

LOADING....

....

LOADING COMPLETE

________________________________________________________________________________________

th_GTAIV2009-02-2221-02-34-92_1107931_0.jpgth_GTAIV2009-03-0818-14-31-26_1107931_1.jpgth_GTAIV2009-05-1519-56-36-54_1107931_2.jpg

th_GTAIV2009-05-1519-57-51-48_1107931_3.jpgth_GTAIV2009-05-1519-58-26-99_1107931_4.jpgth_GTAIV2009-05-1519-59-07-18_1107931_5.jpg

th_GTAIV2009-05-1620-23-01-07_1107931_6.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...