Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Varför ska man ändra handling.dat överhuvudtaget? Jag har lagt in en massa bilar nu utan att ändra i filerna och det funkar fint fint så jag fattar inte varför man ska göra det. Dessutom så kommer inte MP läget funka för den delen med.

Men va fan tror du? Varför modda över huvudtaget? För man är trött på spelet, och vill uppleva något nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men va fan tror du? Varför modda över huvudtaget? För man är trött på spelet, och vill uppleva något nytt.

Läs inlägget igen VenoM så ser du tror du inte fattade mitt inlägg direkt och ja jag vet varför man moddar spel överhuvudtaget. Om du läser mitt inlägg igen så ser du annars så menade jag, varför ska man ändra i handling.dat filen överhuvudtaget då jag har aldrig gjort det på bil moddar jag har lagt in. Hoppas detta ska göra så du fattar bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs inlägget igen VenoM så ser du tror du inte fattade mitt inlägg direkt och ja jag vet varför man moddar spel överhuvudtaget. Om du läser mitt inlägg igen så ser du annars så menade jag, varför ska man ändra i handling.dat filen överhuvudtaget då jag har aldrig gjort det på bil moddar jag har lagt in. Hoppas detta ska göra så du fattar bättre.

Syftade på att orginal handlingen på nästan alla bilar är så jävla tråkig, och för att alla jag har lagt in välter, vilket är allmänt skitkasst.

Redigerad av VenoM
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...