Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Utav thumbnailsen så ser några utav de där ut som wallpapermaterial. Möjligtvis även någonting jag skulle vilja ha på min vägg irl. Ska kolla på några utav dem nu. Typ 10 st eller så.

Kul att höra att du gillar dem :)

Snygga bilder btw. Ah vad äre för skin på Niko du har? Eller är det trainern du använder?

Kom igen fler lär börja posta bilder nu :)

Tack!

Det är Simple native trainer som gör att man kan byta gubbe :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fungerar inte handling.dat mods eller är jag bara kass? Händer inte ett piss i spelet när jag har redigerat dom.
Jag har samma problem. Efter att jag uppdaterade spelet till 1.2 så resettades handling.dat filen och nu händer det inget när jag ändrar i den. Någon som vet hur det kan fixas?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har samma problem. Efter att jag uppdaterade spelet till 1.2 så resettades handling.dat filen och nu händer det inget när jag ändrar i den. Någon som vet hur det kan fixas?

Varför ska man ändra handling.dat överhuvudtaget? Jag har lagt in en massa bilar nu utan att ändra i filerna och det funkar fint fint så jag fattar inte varför man ska göra det. Dessutom så kommer inte MP läget funka för den delen med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska man ändra handling.dat överhuvudtaget? Jag har lagt in en massa bilar nu utan att ändra i filerna och det funkar fint fint så jag fattar inte varför man ska göra det. Dessutom så kommer inte MP läget funka för den delen med.

Vissa bilar som t.ex. corvetten slår runt när man svänger om man inte ändra handling :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska man ändra handling.dat överhuvudtaget? Jag har lagt in en massa bilar nu utan att ändra i filerna och det funkar fint fint så jag fattar inte varför man ska göra det. Dessutom så kommer inte MP läget funka för den delen med.
För jag gillar att fixa min egen styrning och styrka på bilarna. Multiplayer struntar jag i. Vill bara få reda på hur jag kan ändra handlingen igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...