Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Den där guiden på förra sidan får jag inte att fungera. Jag är inloggad på social club och jag har gjort en egen genväg där jag satt in de inställningarna jag vill ha. Men när jag trycker på min genväg kommer bara den där pop-up rutan upp och det spelar ingen roll om jag minimerar den och trycker på gta-ikonen igen, samma ruta kommer upp. Gör jag något fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där guiden på förra sidan får jag inte att fungera. Jag är inloggad på social club och jag har gjort en egen genväg där jag satt in de inställningarna jag vill ha. Men när jag trycker på min genväg kommer bara den där pop-up rutan upp och det spelar ingen roll om jag minimerar den och trycker på gta-ikonen igen, samma ruta kommer upp. Gör jag något fel?

Det här tillvägagångssättet är bättre! :)

Klicka här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, den första såg riktigt mosad ut!

Alltså, detta gjorde du i multiplayer, eller?

Och vad menar du med tung bil, kan man lasta på med massa lådor eller finns det en slags "mördartruck"?

Haha, nej allt är singelplayer. Men det är en Moddad bil, det är Contender som står där. Den väger 99 999 kilogram och ska toppa 9999 Km/h. Men något fuckat har hänt för allt bilen gör är att bränna gummi :(

Men det är ändå kul :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nej allt är singelplayer. Men det är en Moddad bil, det är Contender som står där. Den väger 99 999 kilogram och ska toppa 9999 Km/h. Men något fuckat har hänt för allt bilen gör är att bränna gummi :(

Men det är ändå kul :P

Haha okej, men du utnyttjar den på rätt sätt ;)

Skulle gärna se en film... :(

Edit: Kanske hittar på youtube..detta är ju screenshots-tråden.

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nej allt är singelplayer. Men det är en Moddad bil, det är Contender som står där. Den väger 99 999 kilogram och ska toppa 9999 Km/h. Men något fuckat har hänt för allt bilen gör är att bränna gummi :(

Men det är ändå kul :P

Haha okej, men du utnyttjar den på rätt sätt ;)

Skulle gärna se en film..få veta hur :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha okej, men du utnyttjar den på rätt sätt ;)

Skulle gärna se en film... :rolleyes:

Edit: Kanske hittar på youtube..detta är ju screenshots-tråden.

&Adrian G

Asså, det finns ju ett system som kollar alla filer på något sätt, ifall en fil inte stämmer så startar inte spelet. Men man kan lura detta system enkelt.

Det du gör är att du kopierar alla de filer som systemet kollar och döper om dom, då kommer systemet att kolla dom kopierade filerna och starta spelet, men spelet kommer ändå använda de riktiga filerna som du då kan moddat fritt. :mf_doof:

Källa och hjälp, du får en .bat fil som döper om samtliga filer och en fil du skall ersätta

:(:(GLÖM INTE GÖRA BACKUP ERA STJÄRTAR :P;)

Liten rolig film jag kastade ihop nyss. :teehee:

[youtube-old]XvzsJaTXHoc[/youtube-old]

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I San Andreas löste man detta genom att höja värdet i "Traction Loss" i handling editor, så om du hittar ett sådant värde kan du ju pröva att höja det.

Jag vet, men det var som sagt det gammla goa GTA SA. Så här ser det ut nu, och bilen är den moddade. :(

Har ökat WC- men då krasha GTA, ska försöka igen idag. BTW, någon som vet hur flagg systemet funkar???


; WHEEL TRACTION
; (Wc+) m_fTractionCurveMax (formerly fTractionMult)
; (Wc-) m_fTractionCurveMin (formerly fTractionLoss)
; (Wc-) m_fTractionCurveLateral (shape of lateral traction curve (peak traction position in degrees)
; (Wc|) m_fTractionCurveLongitudinal (shape of longituduinal traction curve (peak traction position in degrees)
; (Ws+) m_fTractionSpringDeltaMax (max dist for traction spring)
; (Wh) m_fTractionBias


name mass drag boy centreofmass transmission brakes steer wheel-traction suspension damage seat val mflags hflags anim
; A B C D E F G Tt Tg Tf Ti Tv Tb Tbb Thb Ts Wc+ Wc- Wc- Ws+ Wbias Sf Scd Srd Su Sl Sr Sb Dc Dw Dd De Ms Mv Mmf Mhf Ma
;


CONTENDER 99999.9 7.0 85 0.0 0.0 -0.07 0.0 5 0.18 1.0 9999.0 0.2 0.60 0.7 35.0 1.15 0.90 18.0 0.15 0.47 1.5 0.9 0.9 0.15 -0.20 0.0 0.5 9.0 1.0 9.9 9.5 0.0 25000 440000 0 0
[/codebox]

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...