Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Och du säger att spelet ser dåligt ut på din dator? Fy fan vad najs det ser ut.

Har risiga inställningar när jag lirar multiplayer, främst då jag oftast har skype på samtidig och det skapar MASSIVA mängder lagg då jag samtidigt har igång GTA IV av någon anledning, får börja använda vent istället då. :) När jag spelar singleplayer är jag mindre sparsam med grafikinställningarna, då snabba reflexer och lagg är ett mindre problem. :doh:

_ThuuG: Läs några posts ovanför min, hur man installerar handskarna, letade upp de där sakerna i samma fil själv och ändrade lite. :P

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har risiga inställningar när jag lirar multiplayer, främst då jag oftast har skype på samtidig och det skapar MASSIVA mängder lagg då jag samtidigt har igång GTA IV av någon anledning, får börja använda vent istället då. :) När jag spelar singleplayer är jag mindre sparsam med grafikinställningarna, då snabba reflexer och lagg är ett mindre problem. :doh:

_ThuuG: Läs några posts ovanför min, hur man installerar handskarna, letade upp de där sakerna i samma fil själv och ändrade lite. ;)

Vad har du för dator? Flyter lika bra som sirap på min Pentium 4 single core 3.8 ghz, 1.5 gb ram och 4670 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, det var väl inte så dålig engelska? Du stavade ju bara ett enda ord fel. Blody när det stavas bloody >_<

OT: Snygg bild! Längtar efter att låsa upp Algonquin så att jag kan gå omkring på inomhus stationerna!

Min grammatik i engelskan sen stavningen är dålig men ja kan iallafall läsa engelska bättre.

Håller med att Three Leaf Clover är ett av de bästa uppdragen ja har gjort svårt var det också när man inte visste hur man skulle göra. Fick iallafall nytta av cover systemet annars är det bara ruscha och skjuta som gäller för mig

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...