Jump to content

Snart Gubbar


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag sitter och funderar rätt mycket just nu vart jag ska beställa ifrån, efter att CDON slarvat bort mina skivor så går dom bort den här gången, vågar man lita på Elgiganten och deras Special Edition? eller ska man beställa från Webhallen eller Spelbutiken? har inte beställt från dom någon gång tidigare, kan jag lita på dom att jag får det till relesen?

Ni som beställt från dom får gärna ge mig en "garanti" att dom sköter sig, börjar bli lite bråttom nu känns det som.

CDON har aldrig failat mig, och jag mailade dem för en vecka sen och frågade om deras lagerstatus. De sa att man kommer få spelet i tid, och som "policy" (eller whatever) har de att man ska få spelet på releasedagen.

Strauss Zelnick har förresten sagt att "trucks are rolling out next week, and there will be a lot of them". Leverans till butik skulle bli så sent som den 28:e, i vissa fall till och med den 29:e. Skönt att det inte finns risk för spånhuvuden som spoilar allt en vecka innan :)

EDIT: Jätteliten, fånig fråga: Ryggen på spelfodralet, kommer den vara svart med vit text (PSP-LCS-style) eller vit med svart text?:angry: Snyggare med vitt på svart ju :P PS3-versionen pratar jag om.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

CDON har aldrig failat mig, och jag mailade dem för en vecka sen och frågade om deras lagerstatus. De sa att man kommer få spelet i tid, och som "policy" (eller whatever) har de att man ska få spelet på releasedagen.

Strauss Zelnick har förresten sagt att "trucks are rolling out next week, and there will be a lot of them". Leverans till butik skulle bli så sent som den 28:e, i vissa fall till och med den 29:e. Skönt att det inte finns risk för spånhuvuden som spoilar allt en vecka innan :)

EDIT: Jätteliten, fånig fråga: Ryggen på spelfodralet, kommer den vara svart med vit text (PSP-LCS-style) eller vit med svart text?:angry: Snyggare med vitt på svart ju :P PS3-versionen pratar jag om.

Dom har väl egentligen inte failat mig heller någon gång, men nu senast så skickade dom en skiva helt fel, men dom erkännde sitt fel så det ska dom ha heder för, sen fick jag rabatt, men jag köper spelet någon annanstans den här gången i fall samma misstag skulle dyka upp.

Gör väl som felshoe sa, går ner till EB Games (tror jag det är) och kollar vad dom tar för det, på något sätt kommer det ordna sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Jätteliten, fånig fråga: Ryggen på spelfodralet, kommer den vara svart med vit text (PSP-LCS-style) eller vit med svart text?:angry: Snyggare med vitt på svart ju :) PS3-versionen pratar jag om.

PS3 spelen brukar ha vit med svart text eller bildbakgrund. Alla utom ett PS3spel, av dem jag har, har bildbakgrund på ryggen som hör till utseendet av baksidan på fodralet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS3 spelen brukar ha vit med svart text eller bildbakgrund. Alla utom ett PS3spel, av dem jag har, har bildbakgrund på ryggen som hör till utseendet av baksidan på fodralet.

Jag vill att ryggen ska se ut som GTA:LCS, inte som Ridge Racer, MGS: PO, GTA: VCS, Rainbow eller Orange Box :) Ett svart spel skulle se störtläckert ut.

f7d10yp9rmzo.jpg

Kolla på den här bilden, skymtar man inte en aning svart där det vita till höger om "For display purposes only" tar slut? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill att ryggen ska se ut som GTA:LCS, inte som Ridge Racer, MGS: PO, GTA: VCS, Rainbow eller Orange Box :) Ett svart spel skulle se störtläckert ut.

Kolla på den här bilden, skymtar man inte en aning svart där det vita till höger om "For display purposes only" tar slut? :angry:

Ja det ska vara svart. Har cirkulerat en hel del bilder där fodralen visats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om drömmar: Drömde för några veckor sen att det var releasedag, och jag skulle köpta det. Men det vart drygt som fan. När jag var nära spelaffären kom jag på att jag glömt att ta ut pengar, då fick jag ta mig till en bank. Efter det missade jag bussen tillbaka till spelaffären, efter det tog jag fel buss, och efter det gick jag fel och en jävla massa saker hände. Jag vart både stressad och frustrerad, var precis som alla människor på hela jorden försökte hindra mig från att få tag i spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det ska vara svart. Har cirkulerat en hel del bilder där fodralen visats.

Visa en! :angry:

På tal om drömmar: Drömde för några veckor sen att det var releasedag, och jag skulle köpta det. Men det vart drygt som fan. När jag var nära spelaffären kom jag på att jag glömt att ta ut pengar, då fick jag ta mig till en bank. Efter det missade jag bussen tillbaka till spelaffären, efter det tog jag fel buss, och efter det gick jag fel och en jävla massa saker hände. Jag vart både stressad och frustrerad, var precis som alla människor på hela jorden försökte hindra mig från att få tag i spelet!

Haha, ett omen? Har du inte förhandsbokat då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hade en dröm om Gta iv för några dagar sen. jag körde en taxi högt uppe på en skyskrapa. fråga mig inte hur jag kom upp dit, men jag körde omkring där uppe ett tag tills jag for över kanten gick hur snabbt som helst och jag landade hårt som fan men överlevde och började springa i en park och blev jagade av ryssar efter ett tag så spöade jag skiten ur dom och vaknade. och ville bara gå tillbaka in i liberty citys dröm värd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Jag såg ingen uppmaning, förfrågan eller hjälp till/om warez i hans inlägg.

Om Rockstar släpper spelet till PC så kanske dom släpper det på Steam, vem vet? Han sa i alla fall inte att han skulle ladda ner det olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...