Jump to content

Snart Gubbar


Renard
 Share

Recommended Posts

Näääe... hade vart skönare att få ledigt när GTA IV släpps :sick: Innan det släpps har jag ju ingen nytta av ledigheten :cry:

Tsss... man måste ju bygga upp en hype som man kan luta sig mot när man kör IV :mf_doof:. Men visst ska man vara ledig när man fått sitt exemplar också.

Jag vet! Man säger helt enkelt till skolan att man måste få vara ledig pga religösa orsaker. Om lärarna frågar vilka orsaker så är det bara att säga GTA IV. Om de inte tror en så skickar jag hit dem. GTA är en religion ffs!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaså?

Jämför då här Lista över mest sålda spel!

Playstation 2

Grand Theft Auto: Vice City (17.5 million,[24] may include PC and Xbox versions)

PC

1.The Sims (50 million,[161] 70 million including expansions)[161]

2.Lineage 2 (17 million players)[162]

3.The Sims 2 (13 million,[163] 100 million including expansions)[161]

4.The Sims 2: Pets [expansion pack] (5.6 million)[164]

5.The Sims 2: Seasons [expansion pack] (1 million)[164]

6.World of Warcraft (10 million subscribers)[165]

7.World of Warcraft: The Burning Crusade [expansion pack] (3.5 million)[165][166]

En hel del som slår WoW.

Tetris (33 million) på Gameboy t ex hade världsrekordet länge tills The Sims slog det. Att The Sims har rekordet är väl knappats någon överaskning.

En anna storsäljare till Gameboy var Pokémon Red, Blue, and Green (20.08 million).

Och tittar man på GTAIII, GTA:VC, GTA:SA så slår de alla WoW.

Playstation 2:

Grand Theft Auto: Vice City (17.5 million,[24] may include PC and Xbox versions)

Gran Turismo 3: A-Spec (14.88 million)[101]

Grand Theft Auto III (14.5 million,[24] may include PC and Xbox versions)

Grand Theft Auto: San Andreas (12 million)[113]

Playstation 1:

Gran Turismo (10.85 million)

Nintendo DS:

Nintendogs (17.79 million)[69]

Pokémon Diamond and Pearl (14.17 million)[69]

New Super Mario Bros. (13.14 million)[69]

Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day! (11.71 million)[69]

Gameboy Advance:

Pokémon Ruby and Sapphire (13 million)[77]

Pokémon FireRed and LeafGreen (10.66 million)

Wii:

Wii Sports (17.85 million)

Nintendo 64:

Super Mario 64 (11 million)

Super Nintendo

Super Mario World

NES:

Super Mario Bros. (40.23 million)[39]

Super Mario Bros. 3 (18 million)[40]

Super Mario Bros. 2 (10 million)

WoW är inte ens bäst säljande av MMORPG för det är Lineage 2 (17 million).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tsss... man måste ju bygga upp en hype som man kan luta sig mot när man kör IV :cry:. Men visst ska man vara ledig när man fått sitt exemplar också.

Jag vet! Man säger helt enkelt till skolan att man måste få vara ledig pga religösa orsaker. Om lärarna frågar vilka orsaker så är det bara att säga GTA IV. Om de inte tror en så skickar jag hit dem. GTA är en religion ffs!

Håller med. Ska försöka att övertala mina föräldrar om att jag måste vara hemma dagen då det släpps. Mina lärare vet att jag har en ''kristen övertygelse'' (kristen, lol?), eftersom jag jag inte har radio, tv, dator, tapeter och en halv säng. Samt att jag skall presentera min bästa vän Jesus Kristus på en redovisning nästa vecka. Jag är även övertygad om att gta är en livsstil som jag måste följa den annars får jag spöstraff av män i stråhattar med intorkad lera i ögat. :mf_doof:

Det finns viktigare saker än skolan som exempelvis gta iv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De här är ju förjävligt!! Jag har inte ett öre, o vet redan att mitt studiebidrag är uppskjutet... Hur fan ska man ha råd me en konsoll? Tror ja har 2000 på ett sparkonto, sen får man väll sälja nån mopedjävel.

Vad kostar ett ps3 i dagens läge?

~4000kr.

Annars så finns ju Xbox 360 Arcade för ~1700kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

~4000kr.

Annars så finns ju Xbox 360 Arcade för ~1700kr.

Då kommer en fråga från mig:

Eftersom Xbox 360 Arcade verkar vara så billigt, är det något man går miste om egentligen "kvalité"-mässigt? Man måste ju skaffa sig GTAIV på något vänster, men har varken PS3 eller Xbox 360. Så, om jag snabbt behöver få tag i en konsoll för att kunna spela GTAIV är det Xbox 360 Arcade som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De här är ju förjävligt!! Jag har inte ett öre, o vet redan att mitt studiebidrag är uppskjutet... Hur fan ska man ha råd me en konsoll? Tror ja har 2000 på ett sparkonto, sen får man väll sälja nån mopedjävel.

Vad kostar ett ps3 i dagens läge?

Annars är det nått kanske :mf_doof:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=85742&view=1

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså?

Jämför då här Lista över mest sålda spel!

Playstation 2

Grand Theft Auto: Vice City (17.5 million,[24] may include PC and Xbox versions)

PC

1.The Sims (50 million,[161] 70 million including expansions)[161]

2.Lineage 2 (17 million players)[162]

3.The Sims 2 (13 million,[163] 100 million including expansions)[161]

4.The Sims 2: Pets [expansion pack] (5.6 million)[164]

5.The Sims 2: Seasons [expansion pack] (1 million)[164]

6.World of Warcraft (10 million subscribers)[165]

7.World of Warcraft: The Burning Crusade [expansion pack] (3.5 million)[165][166]

Jag hade väll fel då :cry: Så jävla insatt är jag inte :mf_doof:

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kommer en fråga från mig:

Eftersom Xbox 360 Arcade verkar vara så billigt, är det något man går miste om egentligen "kvalité"-mässigt? Man måste ju skaffa sig GTAIV på något vänster, men har varken PS3 eller Xbox 360. Så, om jag snabbt behöver få tag i en konsoll för att kunna spela GTAIV är det Xbox 360 Arcade som gäller?

Det enda man går miste om med en Arcade är hårddisken. Istället får man ett minneskort på 256 mb. Luckan för skivorna är vit istället för silver (vilket är sååååå mycket sämre :mf_doof: )

+Du får en Demo-skiva med fem arcade spel. Ett av de är mycket underhållande men kommer tyvärr inte ihåg namnet.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=244243

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va najz! Ska nog slå till på de där, nä ja har stålar :mf_doof:

Annars såg ja ju att man kan dela upp de i månadsbetalning.. Frågan e bara hur man ska lösa de under sommaren, ja som inte äns fixat sommarjobb... :cry:

Har ps3 nå kännda nackdelar? i hållbarhet? För xbox 360 brukar ju strula, har iaf hänt för 3 polare typ

Redigerad av ERROLS_TRUMMA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kommer en fråga från mig:

Eftersom Xbox 360 Arcade verkar vara så billigt, är det något man går miste om egentligen "kvalité"-mässigt? Man måste ju skaffa sig GTAIV på något vänster, men har varken PS3 eller Xbox 360. Så, om jag snabbt behöver få tag i en konsoll för att kunna spela GTAIV är det Xbox 360 Arcade som gäller?

Som sagt, hårddisken tillkommer ej. Men istället får du ett minneskort på 256MB. Det räcker väl för att kunna spara under spelets gång. Men sen när du vill börja köra Live, då måste du införskaffa en hårddisk. Dom går på ~1000kr i butiker. Så då kan det vara klokare att köpa en Premium för ca ~2500kr på en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:cry: DOH! :sick: Jag är i grekland när IV släpps! :sick: Och har varken PS3 eller Xbox 360!

Men jag är kanske 6 år för ung för GTA IV med jag tycker det ska va 12års gräns! :sick:

Hoppas det kommer på PC!

Du är dessvärre ett år för ung för GTASajten också. :mf_doof:

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...