Jump to content

Snart Gubbar


Renard
 Share

Recommended Posts

Självklart längtar jag nåt enormt mycket efter spelet och releasen, så många gånger mer än vad jag gjort vid tidigare spel. Men ändå känner jag inte riktigt den där känslan att jag vill ha tag i spelet på releasedagen, som jag gjort tidigare, och det beror helt enkelt på att jag inte har nån PS3 ännu. Nå, det ordnar sig, måste skaffa en de närmaste veckorna.

Det är så otroligt nära nu, blir riktigt sugen på att spela GTA III igen. Måste passa på nu innan det är försent. :(

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är inte alls så hypad. Var extremt mycket mer hypad inför San Andreas.

Tyvärr, GTA IV är för stort för mig. Jag har tappat all uppfattning.

Och jag har inte ens skaffat PS3 än :mf_doof:!!!

Då kan vi gråta tillsammans i en brevlåda, käre vän.

Köper en PS3 på releasedagen, som var 29 April i Europa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en vän som säger att GTA IV kommer suga "balle". Ska bli kul att se hans face när varje speltidning, internetsida, och kanske till och med tv nyheterna säger att GTA IV kan vara det bästa spelet någonsin.

Det lär dom inte säga. Absolut inte. Däremot lär de kanske säga att det är det bäst säljande spelet någonsin. Men bara kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en vän som säger att GTA IV kommer suga "balle". Ska bli kul att se hans face när varje speltidning, internetsida, och kanske till och med tv nyheterna säger att GTA IV kan vara det bästa spelet någonsin.

"Bästa spelet någonsin" :mf_doof:

Nja, men ett mycket bra spel.

Kicken: World of Warcraft är det bäst säljande spelet någonsin.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Bästa spelet någonsin" :mf_doof:

Nja, men ett mycket bra spel.

Kicken: World of Warcraft är det bäst säljande spelet någonsin.

Jaså?

Jämför då här Lista över mest sålda spel!

Playstation 2

Grand Theft Auto: Vice City (17.5 million,[24] may include PC and Xbox versions)

PC

1.The Sims (50 million,[161] 70 million including expansions)[161]

2.Lineage 2 (17 million players)[162]

3.The Sims 2 (13 million,[163] 100 million including expansions)[161]

4.The Sims 2: Pets [expansion pack] (5.6 million)[164]

5.The Sims 2: Seasons [expansion pack] (1 million)[164]

6.World of Warcraft (10 million subscribers)[165]

7.World of Warcraft: The Burning Crusade [expansion pack] (3.5 million)[165][166]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha :cry:

Själv längtar jag faktist mindre till IV än jag gjorde innan SA, fast det kan bero på att jag har fullt upp i skolan... och det hade jag inte innan SA :mf_doof:

*Suck* Ja... skolan är alltid i vägen. Man önskar att man kunde ta sabbatsledigt fram tills det att IV släpps. Inga krav ställs på en, man kan bara softa varje dag som IV kommer ett steg närmare. Am i right?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Suck* Ja... skolan är alltid i vägen. Man önskar att man kunde ta sabbatsledigt fram tills det att IV släpps. Inga krav ställs på en, man kan bara softa varje dag som IV kommer ett steg närmare. Am i right?

Näääe... hade vart skönare att få ledigt när GTA IV släpps :cry: Innan det släpps har jag ju ingen nytta av ledigheten :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...