Jump to content

Snart Gubbar


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur lägger man till en bild till singnaturen? Snälla säg! :mf_doof:

Kan någon säga hur an lägger till bilder till singnaturen? Please? :cry:

Jätteintressant presentation du har på fuska! Den där Rasmus verkar vara en trevlig prick hörru du.

Edit: Mitt 5000:e inlägg :sick:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

My Controls -> Personal Profile -> Edit Signature -> Lägg in bild som du t.ex laddat upp på beffo (ww2.beffo.se/upload) eller välj en av dom som redan finns

Jag är gnagare.

Det är "ok" att du är gnagare. :mf_doof: (not) Men inte black army va? :sick:

Det är "ok" att du är gnagare. :cry: (not) Men inte black army va? :sick:

Men hur lägger jag upp själva bilden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Super Plays senaste nummer har visst en tio sidig artikel om GTA. Vill ju så klart ha denna tidning men pengarna spenderades istället på ett par fingerlösa handskar. Någon som vet när det senaste numret släpptes och när nästa släpps (i butikerna)??? Måste kyla ner min ståfräs med lite läsning :naughty:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Super Plays senaste nummer har visst en tio sidig artikel om GTA. Vill ju så klart ha denna tidning men pengarna spenderades istället på ett par fingerlösa handskar. Någon som vet när det senaste numret släpptes och när nästa släpps (i butikerna)??? Måste kyla ner min ståfräs med lite läsning :naughty:

Har hört att det mest ska stå om dem gamla spelen i den tidningen, min polare köpte den, så tycker inte det är lönt att lägga 70:- på ngt man redan vet om dem gamla spelen. just so you know..

Längtar också sjukligt mycket efter det, så fick lämna Cod 4 nu ett litet tag så blev det en spontan resa till sälen som vi bestämde 2 dagar innan haha, skönt att fördriva tiden med något :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte beställa GTA IV från antingen Webhallen eller CDON.com.

Någon som har nån åsikt om vilken jag ska välja?

Jag skulle förhandsbokat det från Webhallen om jag vore du. :naughty:

Sen har man ju hört att man brukar få spelen dagen före från Cdon :unsure:

Redigerad av burken12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drömde att jag spelade GTA IV för första gången.

Jag vaknade och tänkte "OMFG, det är ju 29 april - måste spela GTA IV". Gick fram till min spelhylla och tog fram spelet, satte in skivan i min 360 och sedan började jag spela på direkten (i drömmen var det så ja).

Jag började i någon stadsdel med någon liten väg och några bilar, och det var väldigt stort. Sedan gick jag upp för en liten backe mot en liten staty och då märkte jag att jag var omringad av vatten. Jag var på en pråm. Jag lokaliserade fastlandet och märkte hur jävligt höga byggnaderna var. Jag tittade uppåt mot land i en säkert 65/70graders vinkel och såg hur jävla höga byggnaderna var.

Jag gick till datorn och såg att klockan var 03:33 och sedan gick jag in hit, till GTA IV-delen på forumet och såg att ingen kommenterat spelet. Jag startade en topic och skrev "WOOOW JAG HAR SPELAT NU LITE GRANNA OCH DET ÄR SKITSTORT OCH SKITBRA" (eller någonting i den stilen), trots att jag inte spelat speciellt mycket ändå. :unsure: Sedan vaknade jag. Tänkte; jaha, det var bara en dröm. Aja, skitsamma då. :naughty:

Jag längtar skitmycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drömde att jag spelade GTA IV för första gången.

Jag vaknade och tänkte "OMFG, det är ju 29 april - måste spela GTA IV". Gick fram till min spelhylla och tog fram spelet, satte in skivan i min 360 och sedan började jag spela på direkten (i drömmen var det så ja).

Jag började i någon stadsdel med någon liten väg och några bilar, och det var väldigt stort. Sedan gick jag upp för en liten backe mot en liten staty och då märkte jag att jag var omringad av vatten. Jag var på en pråm. Jag lokaliserade fastlandet och märkte hur jävligt höga byggnaderna var. Jag tittade uppåt mot land i en säkert 65/70graders vinkel och såg hur jävla höga byggnaderna var.

Jag gick till datorn och såg att klockan var 03:33 och sedan gick jag in hit, till GTA IV-delen på forumet och såg att ingen kommenterat spelet. Jag startade en topic och skrev "WOOOW JAG HAR SPELAT NU LITE GRANNA OCH DET ÄR SKITSTORT OCH SKITBRA" (eller någonting i den stilen), trots att jag inte spelat speciellt mycket ändå. :D Sedan vaknade jag. Tänkte; jaha, det var bara en dröm. Aja, skitsamma då. :naughty:

Jag längtar skitmycket.

Du fick iallafall spela spelet. Jag hade en liknande dröm men mitt exemplar funkade inte. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drömde att jag spelade GTA IV för första gången.

Jag vaknade och tänkte "OMFG, det är ju 29 april - måste spela GTA IV". Gick fram till min spelhylla och tog fram spelet, satte in skivan i min 360 och sedan började jag spela på direkten (i drömmen var det så ja).

Jag började i någon stadsdel med någon liten väg och några bilar, och det var väldigt stort. Sedan gick jag upp för en liten backe mot en liten staty och då märkte jag att jag var omringad av vatten. Jag var på en pråm. Jag lokaliserade fastlandet och märkte hur jävligt höga byggnaderna var. Jag tittade uppåt mot land i en säkert 65/70graders vinkel och såg hur jävla höga byggnaderna var.

Jag gick till datorn och såg att klockan var 03:33 och sedan gick jag in hit, till GTA IV-delen på forumet och såg att ingen kommenterat spelet. Jag startade en topic och skrev "WOOOW JAG HAR SPELAT NU LITE GRANNA OCH DET ÄR SKITSTORT OCH SKITBRA" (eller någonting i den stilen), trots att jag inte spelat speciellt mycket ändå. :unsure: Sedan vaknade jag. Tänkte; jaha, det var bara en dröm. Aja, skitsamma då. :naughty:

Jag längtar skitmycket.

Låter mer som tvångstankar och mardrömar än en lycklig dröm =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter mer som tvångstankar och mardrömar än en lycklig dröm =)

Det var inga tvångstankar och det var ingen mardröm heller.

Jag skrev måste därför att jag verkligen är en GTAnörd, och jag skulle helt enkelt inte kunna ha spelet hemma utan att spela det. Vart ju lite förvånad när jag vaknade, då jag en gång i drömmen tänkte "Det kanske är en dröm. Men det känns ju så verkligt. Nej det kan inte vara en dröm". :naughty:

"OMFG MÅSTE SPELA GTA IV" var mer en anspelning om hur mycket jag längtat (längtar).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...