Jump to content

Nostalgilåtar!


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Smurfarna - vilken smurfig sommar

[youtube-old]8zSBfVBtKM[/youtube-old]

Smurfarna- smurfig macarena

[youtube-old]8MPuVSw9N7w&[/youtube-old]

Vem minns inte dessa dryga jobbiga låtar från discona närm an var liten. då tyckte man det var hardcore techno.

haha älskar nostalgi :)

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan just nu inte sätta fingret på någon speciell låt, men i princip alla låtar från Voxpop-tiden har en alldeles egen plats i mitt hjärta. :confused: (Eftersom jag inte hade MTV eller någon annan musikvideokanal så var jag och mina storasystrar bänkade framför Voxpop varje onsdag klockan 19.00. (På ettan)).

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
HJALLE OCH HEAVY! >_<:P^_^ ^_^ ^_^ Åh, jösses vilken nostalgikick jag får när jag lyssnar på Konstapel Melin! Snacka om att den här skivan ska tas med till bilen. ^_^

Jag ligger steget före, har två skivor i bilen redan ;) Det tillsammans med Black Ingvars är verkligen oslagbar bilmusik! :D :D :D

...saknar "på rymmen" (skivan) :(

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

qoq, su kan länka wiki.. båda finns i vc, bevisa mig fel.

Hur skulle det gå till då? Starta ett GTA III-spel och spela in, eller? Båda är från GTA III, trots att temat i VC är Scarface och de två låtarna kommer just från Scarface, ändå är de med i GTA III. Jag har aldrig hört Push It To The Limit i GTA III vad jag minns (länge sen jag spelade), men jag har kört VC i hundratals timmar och aldrig hört den däri. She's on Fire är jag rätt säker på att jag hört i GTA III.

EDIT: Hoo-haaa!

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...