Jump to content

Planerat underhåll 14 januari


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Det eviga ut- och inloggandet som fortfarande inte blivit ordning på, samt att gamla trådar fortfarande är nya trots att jag klickar på "Mark all posts as read" var femte minut. "Rensa cachen" hör jag lite då och då som vanligt tips. Ska man behöva göra det hela tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det eviga ut- och inloggandet som fortfarande inte blivit ordning på,

Du menar att man blir utloggad hemifrån om du loggar in från jobbet? Det kan jag hålla med om, det är jobbigt.

samt att gamla trådar fortfarande är nya trots att jag klickar på "Mark all posts as read" var femte minut.

Works fine for me. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det eviga ut- och inloggandet som fortfarande inte blivit ordning på, samt att gamla trådar fortfarande är nya trots att jag klickar på "Mark all posts as read" var femte minut. "Rensa cachen" hör jag lite då och då som vanligt tips. Ska man behöva göra det hela tiden?

Om du rensar cachen blir alla trådar "olästa" igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det eviga ut- och inloggandet som fortfarande inte blivit ordning på

Det fungerar ju, har du inte klickat i "Remember me"? ^_^

samt att gamla trådar fortfarande är nya trots att jag klickar på "Mark all posts as read" var femte minut. "Rensa cachen" hör jag lite då och då som vanligt tips. Ska man behöva göra det hela tiden?

Det har fungerat för mig förut, men började för några dagar sedan. Nu tycks det också vara tvärtom, dvs. att de är markerade som olästa fastän jag INTE har klickat på "Mark all posts as read"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet med att markera inlägg/forum som lästa fixas i den återstående uppdateringen.

Invision Power Services, utvecklare av forumets mjukvara, vägrar ge me en patch (paket med ändrade filer).

De vill hellre att vi uppdaterar/skriver över ALLA filer vilket inte fungerar så bra eftersom forumet innehåller en del specialkod.

Jag ska fortsätta leta efter en smidig lösning, det kommer fixa sig på ett eller annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar att man blir utloggad hemifrån om du loggar in från jobbet? Det kan jag hålla med om, det är jobbigt.

Nej, ibland kan jag vara inloggad hemma, sedan går jag ifrån ett tag, kommer tillbaka och är då utloggad.

Ibland kan det gå en eller två dagar utan att jag loggas ut under tiden.

I ävrigt har jag inte problem med att trådarna står som olästa fast de är det, men ibland hamnar jag vid fel post när jag klickar på läs senast olästa.

Det har inget med bilder som laddar sent att göra, för ibland när jag läst t ex översta inlägget på en nya sida och sedan går ur och kommer tillbaka så hamnar jag ändå på sidan innan trots att jag till och med läst in på senaste sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter Skit bra Hultan :lol:

Du glömde frågetecknet, men jag kan svara ändå.

Jag tror inte att skit låter över huvud taget.

Läste den här topicen då det var aktuellt, bara inte svarat. Bra att det skedde. Underbart att du fortfarande tänker på GTASajten lite nu och då. Vi är evigt tacksamma. Eller någonting i den stilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du glömde frågetecknet, men jag kan svara ändå.

Jag tror inte att skit låter över huvud taget.

Läste den här topicen då det var aktuellt, bara inte svarat. Bra att det skedde. Underbart att du fortfarande tänker på GTASajten lite nu och då. Vi är evigt tacksamma. Eller någonting i den stilen.

Nödig bump för att klaga på en särskrivning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nödig bump för att klaga på en särskrivning?

Jag bumpade inte bara för att klaga på en särskrivning, och bumpen var inte direkt överdrivet stor heller.

Du är inte direkt felfri du heller.

Och hur många gånger har jag inte fått höra det? Ganska många, men jag har iaf hört det fyra fem gånger. Du ska inte tro att jag inte vet det. Det finns bara väldigt få, om ens några som är helt felfri i sitt språk.

Tack ändå för att du påpekar det.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur många gånger har jag inte fått höra det? Ganska många, men jag har iaf hört det fyra fem gånger. Du ska inte tro att jag inte vet det. Det finns bara väldigt få, om ens några som är helt felfri i sitt språk.

Tack ändå för att du påpekar det.

Du får ju nästan räkna med att folk granskar dig när du kommer med onödiga påpekningar samtidigt som du själv bygger upp dina meningar på ett skitdåligt sätt och stavar som en kratta.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...