Jump to content

Kvinnor som badar topless?


Cyper
 Share

Tycker du att det är rätt att kvinnor får bada topless?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Visa några stycken. :) Och bevara vårt svenska språk bättre.

Ja, jag tänker då inte leta upp dessa länkar åt dig. Eftersom du tydligen är intresserad kan du Google om det. Det står i allafall lite på Bara Bröst om just ''muslimen och badhuset''.

Edit: Det finns inte ett enda stav- eller grammatikfel. :)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag tänker då inte leta upp dessa länkar åt dig. Eftersom du tydligen är intresserad kan du Google om det. Det står i allafall lite på Bara Bröst om just ''muslimen och badhuset''.

Edit: Det finns inte ett enda stav- eller grammatikfel. :)

Jag frågade om muslimen och skolavslutningen/nationalsången. Inte om muslimen och badhuset.

Svensk ska vara med litet s. Nationalsången med litet n. Och jämför stavas jämför, inte gemför. Du är dålig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag frågade om muslimen och skolavslutningen/nationalsången. Inte om muslimen och badhuset.

Svensk ska vara med litet s. Nationalsången med litet n. Och jämför stavas jämför, inte gemför. Du är dålig.

Fast du inledde å andra sidan en mening med "och" i din förra post, det är inte att rekomendera.

Nu hoppas jag att ni hittar mina fel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt nog så säger ni att en kvinnas bröst är så sexuellt laddat. Detta gäller dock inte mödrar och systrar. Varför? (Ja, nu räknar vi bort dom som är inne på incest)

Om ni är på stranden med er morsa/syrra och dom solar topless så är det inget med det. Om däremot kvinnan till höger om dig tar av sig sin top så ligger du och gömmer ståndet ner i sanden.

Kolla vilka som kommer vilja ta avstånd från topen helt. Mammor och åter mammor. Alternativt flator.

Det är inga 15-20 åriga singlar som har kommit med förslaget. Dessa kommer med största sannolikhet ha kvar sina topar tills dom blir småbarnsföräldrar.

Bröst är sexuellt laddat säger ni. Visst är det så, men detta ska ju egentligen enbart vara sexuellt med eran partner. Är man då singel så blir det ju vissa komplikationer, då din partners bröst således inte finns till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast du inledde å andra sidan en mening med "och" i din förra post, det är inte att rekomendera.

Nu hoppas jag att ni hittar mina fel. :)

Jag skiter i stavningen egentligen, men om han är så stolt över Sverige, vår nationalsång och våra badhus borde han ju även göra det svenska språket rättvisa.

Du stavade fel på rekommendera. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter i stavningen egentligen, men om han är så stolt över Sverige, vår nationalsång och våra badhus borde han ju även göra det svenska språket rättvisa.

Du stavade fel på rekommendera. :)

Ja, jag förstod dig. Men du avslutade så nedlåtande så jag kunde inte låta bli.

Ja titt, vilket slarvfel. Bättre lycka nästa gång säger jag till mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag förstod dig. Men du avslutade så nedlåtande så jag kunde inte låta bli.

Ja titt, vilket slarvfel. Bättre lycka nästa gång säger jag till mig själv.

Man är ju fruktansvärt dålig om man har tre fel i en text, och när någon påpekar det ändå inte upptäcker det, och börjar argumentera mot personen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag frågade om muslimen och skolavslutningen/nationalsången. Inte om muslimen och badhuset.

Svensk ska vara med litet s. Nationalsången med litet n. Och jämför stavas jämför, inte gemför. Du är dålig.

Men jag stavar svensk med stort S. Skriver även I istället för i.

Du är dålig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. :) Vad grundar du det på?

Jag grundar det på nedanstående. Säg till om jag misstolkat dig.

Jag menar jag, som är svart, ser en kvinnas rumpa som mer attraktiv än hennes bröst. Jag kanske bara gör det för att normen för svarta säger att vi ska digga göttar och därför har jag i mitt undermedvetna gjort det valet. Precis som "ni vita svenskar" har fått det intutat i er att ni ska gilla bröst.

Vad jag vet finns det ingen norm som säger att svarta ska föredra rumpor framför bröst och varför vita svenskar föredrar bröst framför rumpor. Det låter helt absurt. I så fall är jag själv neger då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skribbs långa text och bilder på bara bröst

Jag ser fram emot den dag då människan åter är mentalt fri att visa sig nakna för varandra publikt!

På vintern så måste man ju ha kläder på grund av kyla, men du tycker att alla ska gå runt nakna när vädret tillåter, och att ingen ska bry sig om det? Bara så jag får en kortfattad sammanfattning av din åsikt.

Har inte så mycket mer att tillägga än att jag själv ligger närmast L_Volls uttalande här:

Jag bryr mig inte direkt. Fast det vore kanske lite synd om den sexuella spänningen som finns kring bröst skulle försvinna eftersom jag gillar den, men det lär väl inte hända under min livstid.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...