Jump to content

Kvinnor som badar topless?


Cyper
 Share

Tycker du att det är rätt att kvinnor får bada topless?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Kanske han har en udda fetish? You never know ^_^

Självkart ska kvinnor bada topless! Skiter fullständigt i om Kalle 3 år får ståfräs för första gången i sitt liv. Nån gång ska väl vara första gången eller hur?

:D

Bebisar har ju stånd hela tiden typ. Och ja, låt dem bestämma själva. Tror inte så många kommer göra det ändå. I alla fall inte de man vill se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET mest moderna t.o.m.

------

Nej, det tycker jag inte. Som smygkonservativ är jag naturligtvis emot allt som bidrar till dekadens och moraliskt förfall i samhället. yes_645834_0.gif

När ska du förstå att konservativa åsikter är dåliga åskiter? Jag tycker att du ibland är lika trög som nazister är med sina övertygelser. Även om deras politik är rent skadlig så har ni samma sätt att vidhålla åsikter med omoderna argument. Du är förövrigt inte ens svensk, så kanske därför du inte har så moderna värderingar som vi.

Sen måste jag också kommentera det här med Sverige och jämställdhet. Faktum är (vilket de flesta av er inte vet eftersom ni bara går i skolan och inte lever i verkliga livet (vilket jag för den delen inte heller gör men jag har diskuterat detta med personer som har koll, bla min syster som är utbildad inom sociologi och andra vuxna människor)) att vi i Sverige inte alls går frammåt utan BAKÅT när det gäller jämställdhet. Det var bättre för ca 30 år sen när kvinnokampen var stark och folket brydde sig om sånna här frågor. Nu blir de rika männen bara rikare och kvinnorna håller sig till låglönejobben i större utsträckning. Könsfördelningen för barnledigheten var också bättre förr. Att vi lever in a mans world är väldigt tydligt på de flesta arbetsplatser. Att skryta om att vi är moderna är bara puckat.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ska du förstå att konservativa åsikter är dåliga åskiter? Jag tycker att du ibland är lika trög som nazister är med sina övertygelser. Även om deras politik är rent skadlig så har ni samma sätt att vidhålla åsikter med omoderna argument. Du är förövrigt inte ens svensk, så kanske därför du inte har så moderna värderingar som vi.

:D

Seriousbusiness_956197_0.jpg

Jag är född i Sverige, jag har svenskt medborgarskap - jag är svensk imo.

Men samtidigt är jag också finländsk. yes_645834_0.gif

(Inte finsk btw. Finsk=finskspråkig.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D

Seriousbusiness_956197_0.jpg

Jag är född i Sverige, jag har svenskt medborgarskap - jag är svensk imo.

Men samtidigt är jag också finländsk. yes_645834_0.gif

(Inte finsk btw. Finsk=finskspråkig.)

Jag grundade det jag skrev på många diskussioner här på GTAsajten där du har varit väldigt konservativ. När man kommer till juridiska frågor är du ju värst. Eller när du skrev att det alltid är fel att demonstrera eller kuppa mot ledare. Usch usch usch vad vi inte delar meningar.

Men att jämföra dig med en nazist och kalla dig osvensk var förstås lite för att provocera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag grundade det jag skrev på många diskussioner här på GTAsajten där du har varit väldigt konservativ. När man kommer till juridiska frågor är du ju värst. Eller när du skrev att det alltid är fel att demonstrera eller kuppa mot ledare. Usch usch usch vad vi inte delar meningar.

(Demokratiskt valda ledare.)

Att vi inte brukar ha samma åsikter är ingen nyhet precis, din stalinist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anser inte att kvinnor ska få bada topless i badhus. Det känns bara helt fel att se en kvinna med bar överkropp gåendes.

Dels känns det bara skumt, konstigt, obehagligt på något vis. Jag vill väl inte se en naken(halvt) kvinna gå runt i ett badhus, oberoende om det är en 14-åring eller 61-åring. Varför ska det ens vara så? Vissa kan väl antyda på att detta är ett brott mot de mänskliga rättigheterna, men om man ska visa sig självt på ett sexuellt sätt (som det blir om man visar brösten) så känns det som att det berör en på ett helt annat sätt. Jag har verkligen inget emot kvinnor som badar topless, men jag skulle inte vilja gå runt i ett badhus med nakna bröst då i alla fall jag skulle känna visst obehag.

Men om dessa kvinnor fick en sorts egen liten avdelning/hörna så skulle jag verkligen inte bry mig, då jag vet att dom alltid håller till där. Men i detta läge skulle jag nästan vilja säga att just nu bryr jag mig inte om det, trots att jag är emot det, då denna folkgrupp som badar topless är oerhört liten samt att detta bara sker i ett badhus. Men om detta utvidgas till flera badhus och denna grupp blir större kommer jag själv bli väldigt oroad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste komma ihåg att trots att kvinnor skulle "ha möjlighet" att bada topless skulle det antagligen vara en HÖGST marginell del av den kvinnliga populationen som faktiskt skulle göra det. Dessutom skulle majoriteten av de heta topless-brudarna troligtvis bestå av kortklippta feminazistas med vassbågade glasögon och lurviga ben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...