Jump to content

Kvinnor som badar topless?


Cyper
 Share

Tycker du att det är rätt att kvinnor får bada topless?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Läste nyss denna lilla ''nyhet'' på expressen. Bara bröst vill att kvinnorna skall ha rättigheten till att bada utan BH med brösten fullt synliga.

Vad tycker ni om detta? Rätt eller fel?

Jag själv tycker det är rätt. Ser inget fel med det alls. Män får blotta sina bröst, så varför skulle inte kvinnor få det? Dock så får man hoppas att inte kvinnorna börjar klaga på att folk tittar på deras bröst då det oftast är naturligt för män att göra detta. Nej, jag lider icke av detta. Jag tar definitivt inte illa upp eller tycker det är fel på något sätt.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Varför skulle dem inte få det? Löjligt. Men ja som sagt, det är ju inte direkt vanligt att män ser bara bröst på badhus/stranden så dom får väl acceptera att folk kanske kollar först då, eftersom att det då är någonting som sticker ut från alla andra, som har bikini t.ex.

Edit: "Självklart, men bara om dom är snygga!"

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att jag tror att kvinnorna kommer att få göra det då vi bor i Kvinno Diskrimineringens land..... *suck*

Skämtar du? Sverige är ett av de mest moderna länderna i världen i det avseendet. Grymma särskrivningar förresten.

---

Med tanke på att det typ bara är fula kvinnor som vill bada topless så får de gärna behålla topparna på. Ska jag ligga på stranden och kåta så lämnar jag hellre något åt fantasin. Sen så tror jag att det kommer bli mer smygfotograferingar och andra kränkningar om alla springer runt topless. Dock så anser jag att kvinnor borde få bestämma själva, men ändå föredrar jag topparna på ur flera perspektiv.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle kvinnor inte få göra det?

Jag ser absolut inget fel med att kvinnor ska få göra det, om vi män kan göra det varför kan då inte kvinnorna få göra det?

Inte för att jag tror att kvinnorna kommer att få göra det då vi bor i Kvinno Diskrimineringens land..... *suck*

Ytterligare 2 badhus, Vattenpalatset i Eskilstuna och Simhallen i Vingåker, har precis som badhuset i Sundsvall gått ut med att barbröstade kvinnor tillåts bada där!

Läste också om att vissa tyckte tvärt om, att man skall ha mer kläder på sig i badhuset. Inte speciellt förvånande att det var muslimer som klagade på det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...