Jump to content

Spel året 2008


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sedan kan man ju säga att 2007 var ett grymt bra spelår. Halo 3, CoD 4 osv osv. En massa grymma spel som kommit.

Njaaee... 2007 var kanske bra om man är FPS-fanatiker men inte annars. Överlag tycker jag att 2007 var ett relativt svagt spelår.

Storymässigt så blir GTA IV säkert skitgrymt men grafisktmässigt?, näh. Jag tror säkert att nåt spel från 2008 kommer klå GTA IV.

Grafik och grafik... I likhet med schweiziska flottan och Gudfadern III spelar grafik inte så stor roll.

---

GOTY 2008:

GTAIV

Runner up: Spore.

Angående trådtiteln så är den ju egentligen inte "fel" om än något originell. Tänk så här: "Filmer året 2008", "Böcker året 2008", "Spel året 2008" osv. Allt är i sin ordning. yes_645834_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen har nog nämnt Battle field: Bad company här än.

Tror det kommer bli stort. Ser fram emot det som sjutton! Efter att man spelat Call of duty 4 så vill man ju ha mer krigs spel.

Army of two

Mercenaries 2 - World in flames verkar intressant. lite Just cause känsla i det tycker jag.

Ska bli kul och se hur det blir.

Och man får ju inte glömma MGS4 som jag tror alla ps människor väntar på.

Själv så känner jag att jag inte kan köpa det eftersom jag inte har kört 3an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alan Wake!

Allt det andra som kommer under 2008 är rena skitspelen. :mf_doof:

Alan Wake is being billed as a "psychological action thriller".

Mja, finska utvecklare som kallar kommande spel för "psykologiska thrillers" sätter igång mina varningsklockor, jag skulle inte bli förvånad om minst hälften av allt som utlovas kommer att vara borta efter att de skjutit upp det tionde gången.

Men jag ska inte säga att det inte har potential.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...