Jump to content

Spel året 2008


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Kingdom Under Fire: Circle of Doom

Det här spelet kommer bli så underbart.

Åh, god yes.

Men ärligt talat så har jag inte sett många spel som ska släppas som intresserar mig det minsta. Såvida det inte kommer typ.. Vagrant Story 2. Vilket det inte kommer göra. Så det kommer bli mycket retro för min del det här året.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Åh, god yes.

Men ärligt talat så har jag inte sett många spel som ska släppas som intresserar mig det minsta. Såvida det inte kommer typ.. Vagrant Story 2. Vilket det inte kommer göra. Så det kommer bli mycket retro för min del det här året.

Åh, snygging! Trodde inte att någon här varken längtade efter den här skönheten eller hade lirat ettan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mafia 2, då? :mf_doof:

Eh, hallååååå??

Har du spelat Mafia 2? Kontrollerna suger och sättet de har designat stan är ju ett stort skämt. Dessutom är det buggigt så in i helvete, jag hade t.ex.stora problem med uppdraget där man ska råna den där slaktbilen på bron, varje gång ställde sig The Dolphin i vägen när jag skulle collecta och sen körde han på mig!! Och sen musiken, varför spelar de t.ex. YMCA och Alicia Keys trots att spelet utspelar sig på 60-talet?? Wtf?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lost Odyssey kommer starta spelåret helt fantastiskt för mig. Men förutom Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots och Grand Theft Auto IV så känns det som att det kommer bli ett slött spelår fast till hösten då Fallout. Samt möjligen Final Fantasy XIII om det hinner släppas här iår. Ska vist komma till Japan till våren.

En av årets stora titlar kommer med största sannerlikhet bli HALO WARS.

Alan Wake, om det kommer iår, lär bli höjdpunkten tillsammans med Lost Odyssey.

Sedan finns Hitman 5.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade nyss en intrevju om Soul Calibur IV med Katsutoshi Sasaki (director). där säger han att i Xbox360 versionen kommer innehålla Yoda från Star Wars medans Playstation 3 kommer få Dart Vader.. skumt.

Nja, jag tycker att det passar bra. Yoda för den gröna boxen och Darth vader för den svarta. Kändis-gäst-karaktärer är ju vad Soul Calibur blivit känd för nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har de sagt nåt om Hitman 5?.

Själv ser ja fram imot Alone in the dark Om grafikkortet till låter det

Mafia 2 Om grafikkortet till låter det

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction. Om grafikkortet till låter det

Har de sagt nåt om Hitman 5?.

Själv ser ja fram imot Alone in the dark Om grafikkortet tillåter det

Mafia 2 Om grafikkortet tillåter det

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction. Om grafikkortet tillåter det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har de sagt nåt om de ska göra det till PC?

Inget är bekräftat men det ser ut att komma till PC, 360 och PS3.

Det har varit i produktion i 1½ år och förväntas komma ut på marknaden julen 2008.

Nytt i spelet är en mindre förutsägbar AI som bl.a. kan smyga efter, överraska och spionera på spelaren. Dessutom rör sig AIn friare och är mindre skriptad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget är bekräftat men det ser ut att komma till PC, 360 och PS3.

Det har varit i produktion i 1½ år och förväntas komma ut på marknaden julen 2008.

Nytt i spelet är en mindre förutsägbar AI som bl.a. kan smyga efter, överraska och spionera på spelaren. Dessutom rör sig AIn friare och är mindre skriptad.

Låter nice hoppas det blir bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saxat från: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle1644983.ab

Årets spel:

Call of duty 4: Modern warfare (Infinity ward)

Årets svenska spel:

World in conflict (Massive Entertainment)

Årets nykomling:

Assasin's creed (Ubisoft Montreal)

Årets sport/racing:

Colin McRae: Dirt (Codemasters)

Årets spelkonsol:

Wii (Nintendo)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...