Jump to content

Facebook


Renard
 Share

Recommended Posts

Varför visas samma grejer som toppnyheter i flera dagar när de varken fått många kommentarer eller likes? Och vad bestämmer vad som är en toppnyhet? Hur får jag "senaste" att vara standard istället?

Kan man inte klicka på Senaste och sen bara göra ett bokmärke av den URLen?

Har för mig att jag hade så förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Varför visas samma grejer som toppnyheter i flera dagar när de varken fått många kommentarer eller likes? Och vad bestämmer vad som är en toppnyhet? Hur får jag "senaste" att vara standard istället?

Dunno, det är lite skumt det där. Likaså "Vänners fotoalbum" som brukar finnas till höger. Det är alltid en och samma kompis som visas där, men ioförsig har jag och Tobias haft ett poke war som överlever de flesta riktiga krig, så aktivitetsmätaren för oss två i Facebooks datormaskiner lär gå på högvarv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Fågor-funktionen har redan ballat ur.

"Lets keep the both lines 50%" doh_1193122_0.gif

Ännu värre är "2 + 2 x 2 = ?", där 34% har svarat 8.

Jag tycker det är en ganska kul funktion, men det finns som sagt var bra mycket "Vice-pollar" där.

En riktigt vettig en är frågan "Heter det mula eller myla?" Olidligt jämt, men än så länge ser det ut som att myla (rätt svar) går segrande ur den fajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

They be trollin?

Hoppas jag verkligen!

Jag tycker det är en ganska kul funktion, men det finns som sagt var bra mycket "Vice-pollar" där.

En riktigt vettig en är frågan "Heter det mula eller myla?" Olidligt jämt, men än så länge ser det ut som att myla (rätt svar) går segrande ur den fajten.

Jo, jag tycker inte funktionen ska tas bort. Antar att det är nu i början som det är så mycket Vice-pollar, om ett tag tröttnar folk och då kommer det mestadels vara hyfsat seriösa frågor.

Bra för företag om inte annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är en ganska kul funktion, men det finns som sagt var bra mycket "Vice-pollar" där.

En riktigt vettig en är frågan "Heter det mula eller myla?" Olidligt jämt, men än så länge ser det ut som att myla (rätt svar) går segrande ur den fajten.

post-8282-0-15378900-1304578116.jpg VS. post-8282-0-53831600-1304578116.jpg

Shh..!

---

Inget jättefan av dessa frågor. Däremot är jag heller knappast emot de. Ska bli kul att se hur det kommer användas när alla tråkiga försök att vara fyndiga avtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AAA answered What do you hate the most? with Awkward Moment When You're At Your Friend's And Their...

"Hm... vad är hela svaret då?"

[Jag] answered What do you hate the most? with Awkward Moment When You're At Your Friend's And Their...

Håll muspekaren över svaret några sekunder så löser det sig nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...