Jump to content

Uncharted: Drake's Fortune


Crusader
 Share

Recommended Posts

Alltså, poängen var ju att vi skulle räkna från första till sista trofé. Inte vem som under kalenderåret hinner först. Klarar jag det på 10 dagar i oktober men du klarar det på fem dagar i november är det fortfarande du som vinner.

Skulle det vara så att jag märker att spelupplevelsen förstörs kommer jag också skita i tävlingen, helt klart. :naughty:

Ah okej. Då är jag med

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
...på grund av? Spelet är ju, precis som alla andra spel, olika roligt på olika svårighetsgrader.

Ifall du som Vice. ger ett spel minuspoäng för att det är på ett visst språk trots att man kan ändra, så, ja - ändra. >_<

Haha. Jo, självklart faller det för språket..

Skoja. Jag vet inte, det är inte min typ av spel. Var roligt fram till den tyska ubåten, sen blev det mest segt. Skjuta, gömma sig, springa lite. Sådana här spel gör sig bäst som film för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Okej, jag är deprimerad.

Spelade Uncharted 2, ÄLSKADE det. Därför lånade jag Uncharted 1 av en kompis för att få spela ut det men då vill inte spelet laddas. Man kommer förbi menyn, väljer nytt spel, sen hänger det sig vid myntet som snurrar.

Tog bort uppdateringen som fanns att ladda ner, hängde sig ändå, uppdaterade igen, hängde sig ändå, tog bort uppdateringen, hängde sig ändå.

Till sist så tog jag ut nätverkssladden och då fick jag spela i en halvtimme innan det hängde sig. Och nu är jag tillbaka i menyn där det fastnar vid myntet. Samma sak händer på en annan användare.

What's up?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag är deprimerad.

Spelade Uncharted 2, ÄLSKADE det. Därför lånade jag Uncharted 1 av en kompis för att få spela ut det men då vill inte spelet laddas. Man kommer förbi menyn, väljer nytt spel, sen hänger det sig vid myntet som snurrar.

Tog bort uppdateringen som fanns att ladda ner, hängde sig ändå, uppdaterade igen, hängde sig ändå, tog bort uppdateringen, hängde sig ändå.

Till sist så tog jag ut nätverkssladden och då fick jag spela i en halvtimme innan det hängde sig. Och nu är jag tillbaka i menyn där det fastnar vid myntet. Samma sak händer på en annan användare.

What's up?

Spelet sönder?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var nyligen nån firmware som fuckade upp vissa spel, däribland Uncharted: Drake's Fortune. Har du senaste FW installerad?

Japp, senaste är installerat.. Antar att man får vänta på en fix då, lär ju dröja ett tag. Fasen vad synd, såg fram emot en natt av nördande.

Edit: Tydligen så ska 3.01 fixa Uncharted-krascharna, men det gör det inte för mig.. Fast för en kille som skrev på forumet jag läste det så tog det tre omstartningar innan det gick, jag ska testa mer imorgon. Tack för allmänt snabba svar!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, senaste är installerat.. Antar att man får vänta på en fix då, lär ju dröja ett tag. Fasen vad synd, såg fram emot en natt av nördande.

Edit: Tydligen så ska 3.01 fixa Uncharted-krascharna, men det gör det inte för mig.. Fast för en kille som skrev på forumet jag läste det så tog det tre omstartningar innan det gick, jag ska testa mer imorgon. Tack för allmänt snabba svar!

3.15 är senaste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha tittat på de serier som finns att ladda ned på PSN blev jag väldigt sugen på att spela om det här spelet och damn, vad jag älskar det. Det blir roligare om man spelar om från början också, med 0 bonuspoäng istället för de 1000 jag skaffat några gånger. Kul att jag kommer ihåg var de flesta skatterna finns; jag skulle tro att jag kommer ha hittat bortåt 50/60 när spelet är slut. Mellansekvenserna är nästan mer makalösa än jag minns dem, det här är ju otroligt att det kunde vara ett så tidigt spel. :)

Jag har inte skaffat tvåan än men det dröjer nog inte alldeles för länge. ;)

Och nej, mitt spel har inte hängt sig hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...