Jump to content

Uncharted: Drake's Fortune


Crusader
 Share

Recommended Posts

Ja, men det är ändå mer än vad jag gjort åt min signatur de senaste fyra månaderna. Dessutom är det egentligen så jag brukar göra signaturer, varför krångla till det.

Snyggt blev det ju. Tycker jag iallafall.

Lite mindre bara, så. :unsure:

----------

Småungar, sluta bråka.

----------

Jag har spelat spelet två gånger (inte spelat igenom det två gånger). Kunde verkligen inte fastna. Vet inte riktigt varför. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
Henkibojj: Skall du ta Platinum på uncharted 2 med?

Lätt. Så tidigt att jag knappt satt in skivan.

Fråga här också, fick du alla troféerna i svårighetsgraderna när du klirrade svåraste eller fick du dra igenom de en och en? :/

Jag spelade innan trofépatchen kom, så jag låste upp svåraste nivån på två genomspelningar. Första gången på normal, sen låstes Svår upp. Spelade den en gång, låste upp Fruktansvärd. Spelade Fruktansvärd på tyska (:ph34r:) och fick sista biten till 1000 poäng. Lät spelet ligga efter min hundraprocentare tills de några månader släppte patchen. Då spelade jag en gång på Fruktansvärd eftersom det redan var upplåst, så då fick jag 4 guld på samma gång, i samma svep. Sjukt härligt att höra "Schwinnnnng!" "Bu-dipp!", "Schwinnnnng!" "Bu-dipp!", "Schwinnnnng!" "Bu-dipp!", "Schwinnnnng!" "Bu-dipp!" inom loppet av sex-sju sekunder. Först Uncharteds medalj-ljud, sen PSNs troféljud. Nåväl, allteftersom storyn gick tog jag massa skatter och plockade troféer genom att använda samma vapen tills jag fick medaljen för det. Sen bytte jag och vid bästa tillfälle så tog jag "döda tio med granater från avsats" och såna troféer.

Totalt har jag nog spelat Uncharted fem gånger, och när jag tog Platinum fick jag väl en sådär 870 poäng på första genomspelningen och kompletterade sen "50 fiender i rad" och liknande på Lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj: En fråga till. Var det inte j*vligt svårt att ta Platinum på det spelet? Jag tog det på Fallout 3, men det var inte vidare svårt. (vissa moment var lite tricksiga men ändå inte så farligt). Ta tex det där med att smyga upp bakom en fiende, det är ju absurt, de ser en ju direkt!?

Försökte ta platinum men gav upp. Så, hur svårt var det egentligen och vad var det svåraste momentet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...