Jump to content

Uncharted: Drake's Fortune


Crusader
 Share

Recommended Posts

Fan, var inte hard svårt? Hade SJUKA problem med de där varelserna på normal. Hur fasen skall man klara det på hard och ännu harder?

Jo, hard var rätt svårt men det gick bättre om man hade låst belöningar som vapen och slow-motion. Monstrena är inte så svåra, bara att springa och skjuta! :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy F*N i H*lvete vad svårt det är på hard. Henki hur fasen klarade du det? Dör non stop! Tips någon?

Kan man inte ladda sista kapitelt och köra på har för att få trofeen? Måste man verkligen spela igenom allt? För laddar man det står det 80% klarat av spelet. :w000t:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy F*N i H*lvete vad svårt det är på hard. Henki hur fasen klarade du det? Dör non stop! Tips någon?

Kan man inte ladda sista kapitelt och köra på har för att få trofeen? Måste man verkligen spela igenom allt? För laddar man det står det 80% klarat av spelet. :innocent:

Använder du belöningar?

Och ja, du måste spela spelet från början utan att ändra svårighetsgrad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Jag är i blå rummet nu men jag kommer inte upp om jag hoppar ner?! Hur kom ni upp?

För buggen var väl att man hoppar ner och när fienderna kommer klättrar man upp och springer ut till jeepen?

Men det är för högt, kommer inte upp. =/

Du ska inte hoppa ner.

Gå nära kanten och tryck O och sen klättrar du upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på kapitel 14 nu. =D

Och det är fortfarande ganska lätt. Spelar på svårt. Hoppas jag klarar det, oroar mig för de där inavlade varelserna och bossen. Jag är dålig på bossar, jag tror han kommer att döda mig.

Har du alltså inte låst upp Fruktansvärt? Om du har det, är det bättre att lira det på direkten så slipper du spela om igen för sista trofén. Du får Svår också om du spelar på Fruktansvärt.

Själv fick jag fyra medaljer bara av att klara spelet på svåraste en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du alltså inte låst upp Fruktansvärt? Om du har det, är det bättre att lira det på direkten så slipper du spela om igen för sista trofén. Du får Svår också om du spelar på Fruktansvärt.

Själv fick jag fyra medaljer bara av att klara spelet på svåraste en gång.

Måste man inte spela genom hard innan man får crushing. >_< Jag spelar på hard nu kunde inte ta crushing :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en VIKTIG fråga: När jag spelar kan jag inte välja bonusar. Det står "inaktiverat"?!

Det gjorde det emellanåt när jag spelade på "svårt" med, men nu måste jag veta att det kommer finnas vid bossen. Varför är det inaktiverat, är det tillfälligt eller en inställning jag råkat göra?

Allt som kan anses som hjälpmedel är inaktiverat på Fruktansvärt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...